Toon posts:

Pinnacle PCTV USB2 beeld en geluids problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een paar problemen met dit apparaatje. Wanneer ik het kastje op de coax aansluit krijg ik zoals het hoort beeld binnen en geluid. Nu is het probleem dat het beeld erg schokt, en het geluid alleen maar bestaat uit wat gekraak. Heb verder een nieuwe pc, P4 2.8 Ghz, Sound blaster live 5.1 digital. Verder doen Xvid en Divx films het prima, geen gestotter of wat dan ook, geluid is ook perfect. Alleen zodra ik beeld binnen krijg van de kabel is het niet om naar te kijken.
Toevallig mensen met hetzelfde probleem ? En misschien met een oplossing ?
:|

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:18
Werken er toevallig programma's op de achtergrond die een boel processorkracht vergen? Ik heb dit kastje namelijk ook en als ik bijvoorbeeld AdAware draai, is het niet bepaald kijkbaar. Ik heb een XP2600+ met 1 gig ram en een raptor raid set.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb echt geen idee waar het aan ligt. Maar ook de programma's van Pinnacle lopen niet echt stabiel bij mij. Heb al paar blauwe schermen gehad onder XP. Maar als ik het goed begrijp werkt dat kastje bij jou prima dus!? Geen gekraak aan het geluid en geen gestotter in het beeld? Heb jij toevallig nog bepaalde codecs geinstalleerd staan die misschien dit probleem kunnen verhelpen?
Ik ga morgen systeem opnieuw installeren, en dan zie ik wel weer verder:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 22:11:
Nee, ik heb echt geen idee waar het aan ligt. Maar ook de programma's van Pinnacle lopen niet echt stabiel bij mij. Heb al paar blauwe schermen gehad onder XP. Maar als ik het goed begrijp werkt dat kastje bij jou prima dus!? Geen gekraak aan het geluid en geen gestotter in het beeld? Heb jij toevallig nog bepaalde codecs geinstalleerd staan die misschien dit probleem kunnen verhelpen?
Ik ga morgen systeem opnieuw installeren, en dan zie ik wel weer verder:)
ben je zeker dat hjet niet aan je aansluiting ligt van de kabel?, dus al op een andere plaats getest, desnoods ander huis? kameraad ofzo?... ik denk eerder aan een kabelprobleem...aansluiting van de kabel zelf ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 22:22:
[...]

ben je zeker dat hjet niet aan je aansluiting ligt van de kabel?, dus al op een andere plaats getest, desnoods ander huis? kameraad ofzo?... ik denk eerder aan een kabelprobleem...aansluiting van de kabel zelf ofzo?
Nou dat lijkt me sterk, het is iets softwarematig. Neem aan dat stotterende beelden niet over de kabel komen...

Verwijderd

Topicstarter
Nou na even opnieuw installeren deed ie het toch weer goed!

Probleem opgelost! :)
Pagina: 1