Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag,

Ik heb pas een Nokia 6600 met Route 66 gekocht. Nu heb ik ook de ck-7w carkit erbij gekocht. Maar hij zeurt dat ik het maximaal aantal verbindingen al heb als ik mijn navigatie aanzet en andersom. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 21:17:
Ik heb een vraag,

Ik heb pas een Nokia 6600 met Route 66 gekocht. Nu heb ik ook de ck-7w carkit erbij gekocht. Maar hij zeurt dat ik het maximaal aantal verbindingen al heb als ik mijn navigatie aanzet en andersom. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt
je kan omdat je route 66 er op hebt staan maar maximaal 1 bluetooth verbinding er ophebben. dat is hardware matig bepaald en kan je niet wijzigen... kortom: of je gebruikt je carkit of je routeplanner....heb er net een uur geleden training over gehad :)

Verwijderd

Topicstarter
Is dat alleen met route 66 zoals je zegt of is op elke telefoon maar 1 bluetooth verbinding mogelijk?

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 12:28
de 6600 kan maar 1 bluetooth verbinding tegelijk aan..... dus of met je route 66, of met je carkit,.....

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er dan telefoons welke meerdere verbindingen aankunnen?

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-11 15:05
Nope!

Verwijderd

het schijnt dat er pas volgend jaar toestellen gaan bij komen die wel meerdere bluetooth apparaten kunnen beheren. zoals ik gisteren te horen kreeg is nokia er mee bezig een nieuwe bluetooth chip te ontwikkelen die dat wel kan. even afwachten dus nog....
Pagina: 1