SP2 probleem draadloos netwerk

Pagina: 1
Acties:

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
sind ik SP2 heb geinstalleeds op XP home dat bij me laptop zat toen ik hem kocht heb ik erg veel moeite met het draadloos netwerk.
hij zegt opeens dat er geen netwerk meer in de lucht is terwijl ik de draadloze router er een meter naast heb staan (linksys)
ik snap het niet meer.. wie kan mij helpen ??

henk

Verwijderd

Heb je nog andere pc's draadloos op het netwerk aangesloten zitten? Zoja, is het hier ook bij?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 21:22 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
wat heb je zelf o.a al geprobeerd :? nieuwe drivers :? etc/etc

A wise man's life is based around fuck you

• henkstr
heb drivers van cd die ik bij de adapter kreeg gebuikt (belkin 54g)
andere pc is niet draadloos, kan het wel eens proberen. daar staan nog geen SP2 op.
wel heeft een kennid geprobeert verinding te maken, dit mislukte ook.

een andere pc op afstans lukte wel

Verwijderd

Reset het Accespoint.

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook (gehad). Op dit forum vond ik er al soortgelijke topics over, via searchoptie.
Ergens werd gezegd dat de drivers niet zijn aangepast aan sp2 en daarom niet werkt.
Heb zelf uiteindelijk sp2 weer verwijderd.

Maar ik hoor natuurlijk graag als het je gelukt is!

suc6

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De wizard al gedraaid ? Wizard draadloos netwerk instellen, te vinden onder Start > Programs > Accessories > Communication :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Remko_
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 08:32

Remko_

[IRF]

Zet van service pack2 de functie van auto connect uit met draadloze netwerken
heb hetzelfde probleem gehad met me linksys spul nadat ik automatisch verbinden uit had gezet liep het allemaal weer prima..

en gebruik het programma van linksys zelf als je goed kijkt geeft die nu ook aan dat de kaart inactive is...

[ Voor 21% gewijzigd door Remko_ op 20-10-2004 21:46 ]

• henkstr
ik heb een linksys router en een belkin pcmcia kaart
heb ook de belkin drivers gebruikt. maar ook die geeft niet aan dat er iets in de lucht is. zal t router eens resetten.. maar denk neit dat het iets uitmaakt. heb trouwens al de wizzard geprobeert, maakt niks uit

Verwijderd

Verbind anders even via UTP naar je Accespoint/Router om zo via de configuratie pagina te kijken of je iets vind.

Verwijderd

Let windows XP met SP2 niet zelf de verbinding regelen met het draadloze netwerk. Ik werd er deze avond ook even dol van totdat ik besloot de regie van de verbinding niet aan windows te laten.
Pagina: 1