Toon posts:

[World War II: Sniper] zwart scherm bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb dit spel geinstalleerd op me pc. Installatie gaat volgens plan zonder een probleem. Ik wil het spel opstarten krijg ik een zwart scherm. Als ik vervolgens via de windows toets weer me taakbalk terug krijg zodat ik me taakbeheer kan opstarten. Geeft windows aan dat het spel niet reageert. Ik taak beindigt. Dus ik helemaal radeloos deze dingen geprobeert.

Nieuwste Forceware drivers geinstalleerd. Had 61.81 naar 66.81 (beide van Guru3D vandaan)
Windows XP opnieuw geinstalleerd. Zonder resultaat. Heb daarna gelijk SP2 geinstalleerd maar dat maakte ook niet zoveel uit.

Het spel op me vaders pc geinstalleerd. Bijna dezelfde specificaties (alleen moederbord is anders) en daar doet hij het wel. Maar nu ben ik er zeker van dat me cd niet verrot is.

Heb nog wel wat meer dingen uitgeprobeerd. Alleen kan er nu niet echt opkomen. Via de GoT search kon ik geen topic vinden waar me probleem in besproken is en Google had het ook niet over problemen. Kon geen patch vinden.

Mijn specificaties op dit moment zijn:

Asus P4C800 Deluxe
Pentium 4 2,8ghz HT
Kingston HyperX 512 mb DDR400

Windows XP + SP2
DirectX 9.0C

Drivers die ik gebruik
Forceware 66.81
Chipset Intel V5.02.1003.

Voor de rest zijn er geen rare dingen geinstalleerd

Hoop dat jullie me meer kunnen helpen.

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand een mogelijk oplossing? :'(

Misschien een hint :P

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Compatibliteit modus van Windows XP werkt ook niet. Elke mogelijkheid geprobeerd.