voeding vraag

Pagina: 1
Acties:

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 20:27
Ik heb net een oude (300 Watt) voeding van Daltons geerft van m'n broer. Maar ik wil die dus bij m'n kast inbouwen. Ik weet al wel hoe ik ze op elkaar moet aansluiten. Op die Daltons wil ik als secundaire voeding gebruiken, maar ik wil hem samen laten werken met m'n Aopen 300 Watt. Op de Daltons zit een 230v uit voor m'n monitor. "AC 230Volt, 0.5 A Max" staat erop. Kan ik die uit naar de in van m'n Aopen doen? Kan die Daltons voeding dan aan?
Milenco

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Niet echt aan de raden. De kabels in je voeding zijn niet echt dik. Beter aparte stekker nemen en niet doorlinken.

Verwijderd

0.5A max. levert 115W aan vermogen, als je een 19" hebt is dit te weinig, 17" gaat net, 15" werkt gewoon goed.
je kan er wel een 19" aan hangen, maar dan smelten je draden in de voeding, en dan krijg je vuurwerk :)niet doen dus

• Milenco
minder :(
Kan m'n 19" er ook al niet aan, en doorlinken kan ook niet :(

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Dit is deels onzin.

Ik kan wel mijn 21 inch bakkie aan voeding hangen. No problem. :)

Maar doorlussen naar andere voeding is iets meer verbruik en als je ook nog monitor aan hang is wel riskanter.
Maar deze aansluitingen zijn rechtsreeks verbonden. Meer vermogen kan wel, moet je anders dikkere draden aanbrengen.
De aansluiting zelf is al goed tot 10 A. De bedrading niet.

• Milenco
kheb ding ff open gemaakt
het wordt gewoon gelijk doorgelinkt, met aardig dikke draden (zo'n 3-4 mm dik)
monitor gaat er niet aan
het werkt dan toch gewoon als een soort stekkerdoos?
Pagina: 1