Toon posts:

Bedankt!

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een compleet systeem in elkaar gezet voor mezelf en dat was allemaal dankzij GoT! Ik maak dit topic omdat ik eens wil laten zien dat er niet alleen n00bs rondlopen die alleen maar topics openen zonder te zoeken.

Ik heb heeeel vaak de zoekfunctie gebruikt en daardoor heb ik geen een keer een topic hoeven openen. Ook heb ik zo'n beetje alle FAQs wel gehad. Dit is mijn eerste topic die ik open over dit systeem, zie mijn profiel.
Ik weet zo niet wie ik moet bedanken, daarom doe ik het maar even op deze manier. Voor de liefhebbers even de specs, ik heb deze onderdelen allemaal 2e hands gekocht (marktplaats.nl):

Asus A7N8X-X (25 euro)
AMD Athlon XP 2600+ Boxed (85 euro)
2 x 256 MB PC3200 Samsung (50 euro)
GeForce 4 Ti 4600 4x AGP (65 euro)
Aopen ATX 350Watt voeding (20 euro)

En de rest had ik nog thuis liggen van mijn oude systeem, zoals Maxtor 5400 r/m 80GB schijf (nieuw 100 euro, is al even geleden)

Ik ben dus van een leek op dit gebied naar een systeembouw-expert opgeleid. Tweakers: Bedankt!

Ik verwacht geen reacties, maar ik wilde het toch even zeggen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 20:27 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Graag gedaan :), maar ik geloof niet dat dit topic op GoT thuishoort.

[ Voor 65% gewijzigd door AtleX op 20-10-2004 20:28 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bedankt dat je alsnog een nutteloos topic maakt dan :+

Maar geen dank hoor O-)

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Toch wel leuk om is te lezen dat wij tweakers andere mensen helpen ipv mensen bot af te lopen zeiken :9

[ Voor 20% gewijzigd door LifeTecH op 20-10-2004 20:28 ]

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-01 15:47
Toch leuk dat iedereen hier een nutteloze reactie geeft en niet alleen een topic report maakt,
Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 20:33:
Nou, er mag toch ook wel een keertje een positief geluid hier zijn? Ik zie alleen maar UTFS en RTFM en die termen allemaal. Nu maar even de tweakers in een goed licht zetten :)
Oke, ene gesloten topic is toch hetzelfde

[ Voor 71% gewijzigd door 0fbe op 20-10-2004 20:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou, er mag toch ook wel een keertje een positief geluid hier zijn? Ik zie alleen maar UTFS en RTFM en die termen allemaal. Nu maar even de tweakers in een goed licht zetten :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat stellen we ook zeker op prijs :) Het is zeker goed om te horen dat iemand veel aan GoT heeft, en ik weet zeker dat dit ook van toepassing is op een heleboel andere mensen. Gefeliciteerd met je aankoop, ik wens je d'r veel plezier mee! :)

Omdat je eigenlijk al geen reacties verwachte, en de eerste paar reacties al niet van een al te lieve sfeer is, gaat dit topic toch dicht. Dit topic gaat dus niet dicht omdat we je niet aardig vinden, maar zo te zien kunnen veel mensen zich toch niet inhouden. ;)

Nogmaals gefeliciteerd met je aankoop, en graag gedaan. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.