Ik heb een compleet systeem in elkaar gezet voor mezelf en dat was allemaal dankzij GoT! Ik maak dit topic omdat ik eens wil laten zien dat er niet alleen n00bs rondlopen die alleen maar topics openen zonder te zoeken.
Ik heb heeeel vaak de zoekfunctie gebruikt en daardoor heb ik geen een keer een topic hoeven openen. Ook heb ik zo'n beetje alle FAQs wel gehad. Dit is mijn eerste topic die ik open over dit systeem, zie mijn profiel.
Ik weet zo niet wie ik moet bedanken, daarom doe ik het maar even op deze manier. Voor de liefhebbers even de specs, ik heb deze onderdelen allemaal 2e hands gekocht (marktplaats.nl):
Asus A7N8X-X (25 euro)
AMD Athlon XP 2600+ Boxed (85 euro)
2 x 256 MB PC3200 Samsung (50 euro)
GeForce 4 Ti 4600 4x AGP (65 euro)
Aopen ATX 350Watt voeding (20 euro)
En de rest had ik nog thuis liggen van mijn oude systeem, zoals Maxtor 5400 r/m 80GB schijf (nieuw 100 euro, is al even geleden)
Ik ben dus van een leek op dit gebied naar een systeembouw-expert opgeleid. Tweakers: Bedankt!
Ik verwacht geen reacties, maar ik wilde het toch even zeggen
Ik heb heeeel vaak de zoekfunctie gebruikt en daardoor heb ik geen een keer een topic hoeven openen. Ook heb ik zo'n beetje alle FAQs wel gehad. Dit is mijn eerste topic die ik open over dit systeem, zie mijn profiel.
Ik weet zo niet wie ik moet bedanken, daarom doe ik het maar even op deze manier. Voor de liefhebbers even de specs, ik heb deze onderdelen allemaal 2e hands gekocht (marktplaats.nl):
Asus A7N8X-X (25 euro)
AMD Athlon XP 2600+ Boxed (85 euro)
2 x 256 MB PC3200 Samsung (50 euro)
GeForce 4 Ti 4600 4x AGP (65 euro)
Aopen ATX 350Watt voeding (20 euro)
En de rest had ik nog thuis liggen van mijn oude systeem, zoals Maxtor 5400 r/m 80GB schijf (nieuw 100 euro, is al even geleden)
Ik ben dus van een leek op dit gebied naar een systeembouw-expert opgeleid. Tweakers: Bedankt!
Ik verwacht geen reacties, maar ik wilde het toch even zeggen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 20:27 ]