Canon EOS 80D En wat glaswerk
duotone; dan worden er maar 2 kleuren gefotografeerd?
[ Voor 16% gewijzigd door marteltor op 20-10-2004 20:06 ]
Heb je niet op grote resolutie in een .rar toevallig? Zou erg leuk zijn
Ik kan alleen niet opmaken hoe je het precies hebt gedaan. Hoe je je camera hiel tov de douchekop. Maar nogmaals, echt een gaaf effect
(alleen de eerste is wat weinig spannend)
Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu
ik denk bij die laatste 2 de douchekop omhoog, en dan net met je camera erboven een foto makenBobje schreef op 20 oktober 2004 @ 20:18:
Ik vind de tweede en de derde erg mooi. Ik zou ze graag een keer willen laten afdrukken. Net als wat justawitte zegt, ze zullen mooi aan de wand hangen.
Heb je niet op grote resolutie in een .rar toevallig? Zou erg leuk zijn.
Ik kan alleen niet opmaken hoe je het precies hebt gedaan. Hoe je je camera hiel tov de douchekop. Maar nogmaals, echt een gaaf effect.
Maar serieus, ze zijn wel mooi hoor. De eerste mist wat tekening, maar de anderen zijn bijzonder cool.
Punctuality is the politeness of kings
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Maar allemaal zijn het mooie foto's!
Permanent wintericon!
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Dat heet bokeh (klikken voor meer info over bokehmercarra schreef op 21 oktober 2004 @ 11:02:
De vijfhoekige vorm van de 1e en 2e foto, komt dat door het diafragma? Leuke platen, ik zou graag willen weten hoe je opstelling was. En hoe je aan genoeg licht kwam in de badkamer.
En hoe ie aan genoeg licht kwam? Met een 50/1.8 heb je al snel genoeg licht
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Misschien moet ik ook maar weer eens de camera pakken om wat te spelen

Waarschijnlijk zal er wel niet de intensie achter zitten om te zeggen dat het een "echte" foto is, maar daat zal het in dit geval dan ook wss niet om gaan.
Buiten dat feit (echt niet op ingaan
Zijn er ook zo'n soorgelijke dingen die je zonder toevoeging van PS kan fotograferen, ik denk maar aan het "licht schrijven".
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
Hoe heb je het nou precies gedaan eigenlijk?
Ticking away, the moments that make up a dull day
Ik zou zeggen, zo'n watersproeier die zo van links naar rechts gaat die veel mensen vaak in de tuin gebruiken om een groote gedeelte voor een tijd te besproeien of misschien ergens een fonteintje ofzoiets.Firecow schreef op 21 oktober 2004 @ 23:33:
Meer worden het ook niet denk ikHeb het eigk ook wel gezien al... Missschien als ik nog een keer een andere leuke waterstraal vindt
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
De Nigeriaanse watervallen misschienFirecow schreef op 21 oktober 2004 @ 23:33:
Meer worden het ook niet denk ikHeb het eigk ook wel gezien al... Missschien als ik nog een keer een andere leuke waterstraal vindt
Maar net zoals Wormaap ([rml]Wormaap in "[ showcase] Spelen met water"[/rml]) al vroeg, heb je ze in fullsize? Ik zou ze, net als hem, graag aan de muur willen hangen
En toen weer serieus: liever niet dan niet natuurlijk maar ik vind ze IIG prachtig
Ticking away, the moments that make up a dull day
Daar heb ik dus totaal geen moeite meeHunterPro schreef op 21 oktober 2004 @ 23:30:
alleen vraag ik me af of het niet handiger is aangezien dit snel eentonig is wat minder foto's te publiceren.
Heerlijke serie, lekker abstract, zou er zo nog wel 10 lusten.
Hele mooie platen
Kun je trouwens ook een foto plaatsen die zo uit je cam komt? Ik ben wel benieuwd wat het verschil precies is.
-
* Floor-is is met nietstomPelle schreef op 22 oktober 2004 @ 08:50:
[...]
Daar heb ik dus totaal geen moeite mee![]()
Heerlijke serie, lekker abstract, zou er zo nog wel 10 lusten.
Mijn oog viel overigens met name op de vierde
Bericht hierboven
Ik ga hem zo toevoegen aan Must see in Fotografie
[ Voor 3% gewijzigd door Remy op 22-10-2004 12:53 ]

bij deze 4e lijkt t net alsof je diep onder zee zit, gaaf gedaan hoor!
hopende hiermee een post te hebben gemaakt, teken ik
Wat dan ook grappig opvalt is de vorm van de facetten in je lens, zeg ik het zo goed? Die zijn vijfhoekig. ...hoewel ze bij sommige foto's rond blijven.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
The devil is in the details.
Alle pics zijn overdag genomen... Wel es waar met bewolkt weer maar toch
Ik zou toch wel graag willen weten hoe je dit hebt gedaan!
Nou gewoon de straal richten... lekker dicht foccusen zo dicht mogelijke en dan midden in de straal flitsen dus niet gelijk bij de kop waar het uit komt... krijg je mooi dof en bokeh gebied midden in de foto en de rest is bokeh en dof....
mjwa en zo kan je het van elke kant proberen
De 1ste uit de 2e serie is bijv van opzij genomen