Toon posts:

Pfff

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een kleine reactie op een opmerking van moderator....

Quote:
GoT is een forum voor de gevorderde computergebruiker (ook wel Tweaker genoemd), die minimaal over basiskennis, inzet, logica en researchcapaciteiten beschikt. Dat zie ik hier helaas niet bij jou terug.

Dus als ik vragen heb waar ik zelf 123 geen antwoord op heb en ze niet specifiek kan terugvinden in FAQ. Dan moet ik maar zoeken tot ik een ons weeg? terwijl als ik het hier gewoon netjes vraag ik er ook gewoon antwoord op krijg. Als dit forum voor de gevorderde computer gebruiker is waarom dan niet eerst een test voordat je je kan aan melden? zou beter zijn. Dan kan je de noobs (zoals ik dus) die weinig tot geen verstand van zaken hebben makkelijk weren, want die falen dan gelijk voor de test. Dan zul je dus ook geen last van mensen zoals mij hebben, met hun, in de moderators ogen, onnozele vragen.
Als het echt zo dom of achterlijk zou zijn wat ik vroeg dan zou ik toch ook geen reactie krijgen van andere forum members? Waarom zouden die dan de moeite nemen om mij te helpen?
Sorry maar ik vind het nogal een flauwe reactie en dat zeker van een moderator.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Misschien is 't handig om Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! eens door te lezen ;)

Dit topic is gesloten.