Powerpoint presentatie online

Pagina: 1
Acties:

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 12:09
Ik heb een powerpoint presentatie online staan. Dit heb ik gedaan door op te slaan als webpage en dan op de site te zetten.
Het punt is dat als men de presentatie opent in een browser dat er eerst twee vensters verschijnen met aan de rechterkant de inhoud en links de eerste sheet.
Ik wil dat gelijk alleen de sheet verschijnt. Als je los een powerpoint opslaat kan dat door als .pps op te slaan maar als je als webpagina opslaat heb je die keuze niet en moet men eerst rechtsonderin op slideshow drukken. Is het mogelijk om dit toch te bereiken? Zo ja hoe?

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Aaah zo. Zeg dat dan meteen als je een topic opent :)

Ik zou zeggen: pas de HTML code aan. Bedenk trouwens dat zo'n presentatie voor velen niet werkt. Je bezoeker moet en IE en Office gebruiken wil je dit volledig kunnen gebruiken. Als je zo'n presentatie wilt gebruiken voor anderen (dus op het web): gebruik dit niet...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 16:18
Dat kan je toch gewoon instellen in PPT?

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 12:09
Het wordt zakelijk gebruikt dus ik denk dat iedereen én IE én Office heeft. Maar zijn er alternatieven dan?

Ik beheers helaas geen html, wat zou ik dan moeten aanpassen?

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zonder HTML (en waarschijnlijk VBScript) wordt het ws. een probleem. Ik heb er niet naar gekeken dus weet het niet uit mn hoofd. In het algemeen: [meta http-equiv="Refresh" content="2; URL=volgendeslide.html"] maar dan kleinerdangroterdan ipv haken kan worden gebruikt om naar een volgende slide te gaan. Al is het voor een Tweaker wel een reden om HTML, VBS en JS te leren ;)

Alternatieven: wat heb heb je nodig dan? Kijk ook even naar [google=web presentation], download.com, etc. http://www.masterviews.com/web_presentation_tools.htm is een leuke google hit

offtopic:
Ik als zakelijke gebruiker gebruik dus geen IE, ik zou het dus wel even uitzoeken of iedereen het heeft als je niet een dermate grote machtspositie hebt dat mensen niet net zo lief doorzappen naar de volgende ;)

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 20-10-2004 18:42 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)