Ik ga van het weekend de Yamada speler bij Mycom kopen welke Xvid/Divx afspeelt. Jammer vind ik alleen dat zoals ik dat tot nu toe heb begrepen, de bestanden alleen kunnen worden afgespeeld door ze te kiezen vanuit een soort Windows Explorer achtige interface, en dus geen Menu-structuren zoals bij VCD of DVD schijfjes. Als het mogelijk zou zijn of een soort intro te maken volgens voorgaande formaten, met keuze mogelijkheden en daarna verwijzen naar een AVI bestand zou dit voor mij écht de toekomst zijn.
is het mogelijk deze spelers te 'foppen' met een standaard DVD menu welke daarna verwijst naar een AVI ?
Ik weet dat een een AUTORUN prog. bestaat welke .inf structuren aanmaakt om menu's mogelijk te maken voor een computer DVD speler. Dit zal wel werken op een DVD stand-alone speler.
is het mogelijk deze spelers te 'foppen' met een standaard DVD menu welke daarna verwijst naar een AVI ?
Ik weet dat een een AUTORUN prog. bestaat welke .inf structuren aanmaakt om menu's mogelijk te maken voor een computer DVD speler. Dit zal wel werken op een DVD stand-alone speler.