Hee hallo, effe een vraagje van een leek. Ik wil van de volgende site http://www.geekasaurus.com/cornholio.html een paar geluiden 'rippen?'. Is dit mogelijk en zoja, hoe?? Ik wil misschien iets gebruiken voor een site, maar weet niet hoe ik aan die geluiden moet komen.
Misschien een mailtje sturen naar de beheerder van de site of de makers van de geluiden ? Geluiden kan je denk ik niet op de site achterhalen omdat het , denk ik (correct me if i'm wrong), ingebakken zit in de flash animatie.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Als een modje toestemming geeft dan zal ik het je uitleggen...
Kabeltje van line out naar line in 
offtopic:
Stelen mag nie he
Stelen mag nie he
[ Voor 3% gewijzigd door 68657469736d69 op 20-10-2004 16:15 . Reden: typo ]
Eeuhm, is dat dan stelen als je zo'n geluidje gebruikt??? euhm, tja, als het niet mag dan mag het niet, dan moet ik het eens op een legale manier proberen
De maker van die SWF heeft die geluiden zelf ook al geript. Hij heeft er zelf ook helemaal geen copyright oid op
Dus op zich zou het tov de maker van de SWF geen "stelen" zijn IMO. Wel tov de makers van B&B uiteraard.
Waar haal jij die informatie vandaan > bronOsiris schreef op 20 oktober 2004 @ 16:23:
De maker van die SWF heeft die geluiden zelf ook al geript.
Anyways, zoals ik al zei, even een mailtje sturen, maar uiteraard naar de echte maker van het geluid.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Pagina: 1