Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:20
Wat dachten jullie hier van dit is echt zo'n mooi USB stickje.

Intelligent Stick™

We believe our I-Stick is the smallest and lightest USB Drive. The thickness is a mere 2.8mm! Got two pennies? Put them side-by-side and you'll have the length of our I-Stick.
Fully compatible with any USB port. You can plug our I-Stick into any USB port and start working right away. No USB reader, no adapter, no kidding!
It’s a new generation flash memory card! Not just a USB Drive, the I-Stick is geared to be the most versatile flash memory card on the block. Our I-Stick can go straight from your digital still camera, PDA, or MP3 player directly into the USB port on your laptop or workstation CPU. No need for a USB reader!
Powerful? Our I-Stick's current capacity ranges from 128MB to 1GB.
Value? You won't pay more for our I-Stick. It's reasonably priced to compete with the USB drives and media that are on the market.
Advantages of Intelligent Stick™
Small form factor
High compatibility
High performance
High data reliability
High capacity
Easy design-in
Our engineers have conceived of a device that is so small that it would not hang off the back of your CPU, nor would it extend far out the front of your CPU where the keyboard could knock against the device. They had a vision and they made that vision a reality!

Afbeeldingslocatie: http://www.pqi1st.com/image/istick2128.jpg

ze hebben een 128 een 256 en een 1GB versie en het is nog USB2 ook

128 mb------->E31.95
256 mb------->E34.00
1 gb ------->E79.00

Afbeeldingslocatie: http://usb.brando.com.hk/image/istick6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.atruereview.com/pqi/03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pqi1st.com/image/istick5122.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tid.odessa.ua/images/80855.jpg

(als er een admin is kan je dan ff de plaatjes resizen want ik weet niet hoe dit moet, en ik haal de plaatjes ergens van het i-net af)

FreeReef.nl

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[img=x,y]url[/] << zo resize je :) Als je [img=x]url[/] doet, resized ie automagisch de Y er bij zodat je de verhoudingen goed houd. X van 600 is prima.

En verder: Tja, leuk, maar wat is er nou zo écht revolutionair aan? Lijkt mij alleen maar lastig.. Ding zou zo kunnen breken als je t in je broekzak steekt etc?

[ Voor 26% gewijzigd door Osiris op 20-10-2004 15:51 ]

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Ik heb de 1.1 variant ondertussen al ongeveer een jaar en het is echt super fijn!
Ik bewaar hem wel in m'n portefeille omdat hij zo dun is. Hij voelt echter wel stevig aan, en hij is bij mij na een jaar intensief gebruik nog altijd in topconditie. Ik heb graag m'n memstick altijd bij omdat er data opstaat die ik veel nodig heb op verschillende pc's. Daarom vind ik het super handig dat ik hem in m'n portefeille kan steken.
Alleen even kijken hoe je hem in een usbpoort moet steken, je steekt hem makkelijk verkeerd erin. Alhoewel het geen kwaad kan als je hem omgekeerd erinsteekt, dat heb ik ook al een aantal keren aan de hand gehad.
Het fijne dat hem zo klein is dat hem in elke usb poort past, we hebben op school van die Dell desktop pc's, en die joekels van usb-stick's passen dus niet in de front-usb (omdat die poorten onder een hoek tov de kast zitten).

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:31

PanMan

Spun!

Is hij niet vooral ERG goedkoop? Zeker 1 Gb voor E79 lijkt me wel heel cheap!
En wat bedoel ze met dat je hem direct in je digicam kan pluggen?
Mijn digicam heeft geen USB hoor (althans, niet direct), en kan er iig. niets mee...

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

tozzke

aka tozzert

wat ik niet helemaal snap, is dat er een USB adapter/verloop ding bij zit :/
en waar is hij te koop?

[ Voor 63% gewijzigd door tozzke op 21-10-2004 21:50 ]

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik ken ze ook al meer dan een jaar. Destijds te duur, maar 79 euro is wel een mooie prijs! Heb je daar ook een bron van?

Verwijderd

mijn vriendin gebruikt deze (versie 128mb) al voor 2 jaar, nooit prob's meegehad, superhandig! en snel.

• Guust Flater
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-11 13:02
Wie kan mij vertellen waar je deze kunt kopen en tegen welke prijs? (ev. een link?)

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25
Waar plug je dat ding nou in, want zo te zien gaat ie niet direct de USB poort in.

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:04

Garyu

WW

Tozzman schreef op 21 oktober 2004 @ 21:50:
wat ik niet helemaal snap, is dat er een USB adapter/verloop ding bij zit :/
en waar is hij te koop?
Dat zit bijna bij elke memory stick volgens mij. Met name oudere kasten hebben geen USB-plug aan de voorkant, en om dan elke keer onder je bureau achter je computer te kruipen om zo'n ding in te pluggen, da's een beetje lastig. Daarom wordt er dus meestal een verlengkabeltje bijgeleverd. Die hóef je niet te gebruiken, maar dat mág wel.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:04

Garyu

WW

OverSoft schreef op 21 oktober 2004 @ 22:32:
Waar plug je dat ding nou in, want zo te zien gaat ie niet direct de USB poort in.
Die kan wel gewoon de USB-poort in. Alleen zit er geen 'bescherming' om heen, zoals bij een normale USB-stekker. Dit is echt alleen het interface gedeelte, de plastic omhuizing is weggelaten (is ook niet per se nodig).

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11 16:55
ik volg um niet

lijkt meer op zo'n sd card ofzow

_@/'

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
It’s a new generation flash memory card! Not just a USB Drive, the I-Stick is geared to be the most versatile flash memory card on the block. Our I-Stick can go straight from your digital still camera, PDA, or MP3 player directly into the USB port on your laptop or workstation CPU. No need for a USB reader!
Lees:
We hebben een USB Pen drive gemaakt die lekker klein is. Net als alle duizenden andere verschillende pendrives druk je dit apparaat uiteraard gewoon in je usb-aansluiting en zit er gewoon flashgeheugen in. Hier ruimte voor een bullshit-verhaal over gebruik in digitale camera's om te doen alsof we innovatief zijn en de minder bewuste koper over te halen.
Dit vind ik ook zo'n grappig stukje:
Fully compatible with any USB port. You can plug our I-Stick into any USB port and start working right away. No USB reader, no adapter, no kidding!
So??? Dat is gewoon heet principe van een usb-drive wat al jaren bestaat.

Kortom: niets nieuws behalve dat hij lekker klein is :)

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
BMRS schreef op 21 oktober 2004 @ 22:46:
ik volg um niet

lijkt meer op zo'n sd card ofzow
Valt niets te volgen. Is gewoon een kleine pendrive.

Was het maar een sd-card met uitschuifbare usb-connector :9

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

tozzke

aka tozzert

Garyu schreef op 21 oktober 2004 @ 22:32:
[...]

Dat zit bijna bij elke memory stick volgens mij. Met name oudere kasten hebben geen USB-plug aan de voorkant, en om dan elke keer onder je bureau achter je computer te kruipen om zo'n ding in te pluggen, da's een beetje lastig. Daarom wordt er dus meestal een verlengkabeltje bijgeleverd. Die hóef je niet te gebruiken, maar dat mág wel.
nou... het is dus geen kabeltje, maar een soort behuizing waar je die stick weer in steekt en die je dan OOK weer in je USB poort kunt prikken

Afbeeldingslocatie: http://www.pqimemory.com/images/WebsiteIntStick_31.jpg
het onderste ding dus

[ Voor 10% gewijzigd door tozzke op 22-10-2004 06:23 ]

• mister_dog
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-04 21:57
Erg leuke dingetjes. Me vader heeft er is 1 gekregen bij een vergadering van z'n werk.

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:07
Weet iemand misschien waar ik deze kan krijgen?
heb effe gezocht in de pricewatch, maar geen succes :/

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 11:06
Een tijd terug had Temco in Nuenen ze, maar om daar te kunnen kopen moet je zelf computerbedrijf zijn. Ik weet ook niet of ze ze nu nog hebben en wat ze dan kosten.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• fjorden
  • Niet online
Skuzz schreef op 23 oktober 2004 @ 21:16:
Weet iemand misschien waar ik deze kan krijgen?
heb effe gezocht in de pricewatch, maar geen succes :/
Op ebay worden ze aangeboden, zoekterm: pqi (en available to netherlands). Dan zie je bv. deze pqi 1gb op ebay

Recent via ebay aangeschaft:
- niet duur;
- klein, in bv. portemonnee mee te nemen (en in houder bv. ook in broekzak zonder dat het breekt);
- snelheid: < 5 min. de melding dat de geheugenstick vol was bij het kopieren van > 1GB.

Een tevreden gebruiker dus.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

fjorden schreef op 25 oktober 2004 @ 09:57:
[...]

Op ebay worden ze aangeboden, zoekterm: pqi (en available to netherlands). Dan zie je bv. deze pqi 1gb op ebay

Recent via ebay aangeschaft:
- niet duur;
- klein, in bv. portemonnee mee te nemen (en in houder bv. ook in broekzak zonder dat het breekt);
- snelheid: < 5 min. de melding dat de geheugenstick vol was bij het kopieren van > 1GB.

Een tevreden gebruiker dus.
Afbeeldingslocatie: http://www.pqimemory.com/images/WebsiteIntStick_31.jpg
Kun je misschien aangeven waar die adapter voor nodig is?

Verwijderd

uhmmm wat dacht je van bescherming in je broekzak?

• fjorden
  • Niet online
Beekforel schreef op 25 oktober 2004 @ 10:02:
Kun je misschien aangeven waar die adapter voor nodig is?
Zoals knuppelhout al zegt vnl. ter bescherming/stevigheid. In de broekzak in de adapter is geen enkel probleem.

Door een usb stekker zonder metalen bovenkant zit de losse stick losser dan normaal in de usb poort. Die adapter geeft je de beschikking over een gewone usb plug voor het geval (lijkt me een uitzondering) je een usb poort zou tegenkomen waar de losse stick niet goed in past.

De zgn. creditcard houder voor in de portemonnee is behoorlijk dik, waardoor dat niet in elke portemonnee (even gemakkelijk) zal passen.
Pagina: 1