Cooler Master X-pad

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:27
moet in dit forum neem ik aan?

Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/70156mcl.jpg
WTF is dat voor een ple*ris ding :?

Ik dacht nog: he stoere muismat.

maar de muis (optisch) gaat helemaal zijn eigen leven leiden :?

komt vaak niet aan op deplek waar ik hem wil hebben, moet vele langere afstanden afleggen of de muispointer verspringt soms een heel scherm :?

Ik heb het met zowel een logitech optical mouse als een Microsoft optical mouse

Doe ik iets verkeerd? of is een dergelijke muis'mat' gewoon dé reinste onzin EN verslechtering die je kan hebben?

het is een aluminium pad, in een mat-zwarte finish.
Bij coolermaster hebben ze het over "better accuracy'"

er gebeurd bij mij dus exact het tegenovergestelde

[ Voor 14% gewijzigd door paQ op 20-10-2004 14:47 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-02 15:19

Res-q

Redder in nood?

Hmm, in een optische muis zit een ledje, dat zorgt voor licht, en een sensor, dat veranderingen in de weerkatsingen van dat licht waarneemt. Zwarte oppervlakken weerkaatsen geen/weinig licht, dus brakke metingen van de sensor, dus brakke muisbewegingen. Meestal zijn die dingen gemaakt voor balmuizen (wie gebruikt die nog :?), dan zijn ze wel veel nouwkeuriger dan een normale muismat...

en zo is het voorspeld!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:31

4POX

Everybody is wired

Klopt, Daarom kost de beste muismat voor een optische muis maar 0.005 euro. Bij elke betere winkel te kopen per 500 vel ;)

AKA Rinkel weblog

• paQ
kheb gebeld met Mycom... hij gaat terug :{

maar ik wil wel een muismat :'(
velletje papier schuift steeds weg.
vastplakken is geen porem en wordt vies

alternate had plastic platen, met in koeienletters hun naam erop, daar wilden ze dan 19 Euro voor hebben :D 8)7

iemand anders een tipc dan?
liefst zo plat mogelijk, maar niet van die schuimrubberen dingen...

Verwijderd

loop naar de v&d daar heb je keiharde, niet vervormende muismatten, met een erg fijn oppervlak. t plaatje er op houdt t gemm. een half jaar uit, maar ze kosten dan ook nog geen 10je

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-01 19:51
de meeste van zulke muismatten werken pas fijn vanaf de mx serie van logitech.. voor ms weet ik het niet

• jeroen-v
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-01 20:50
Ik heb hem sinds maandag! Hij bevalt goed i.c.m. MX500, voor gaming. Maar hij is nog steeds niet super nauwkeurig op kleine afstanden.. Hij glijdt nu wel veel beter.

Tis eigenlijk gewoon een stalen/aluminium plaat. Hij verschuift echt niet op je bureau, zitten goede rubbers onder. Je krijgt er zelfs een 'Coolermaster Gear' casebadge bij.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:50

sapphire

Die-hard pruts0r

Ineressant topic, ik wilde mezelf namelijk trakteren op deze muismat mocht ik voor me auto-theorie examen slagen. Maar als ik dit zo lees niet dus.
Ik heb nu namelijk een simpele Logitech optische muis dus daar moet de toekomstige muismat wel goed mee werken en met me aankomende MX510. En hij moet juist heel precies zijn en goed glijden aangezien mijn positie in UT2k3 Defense/sniper is :)
Zo te horen iig issie z'n geld niet waard

Gabriël AM5

• paQ
sapphire schreef op 20 oktober 2004 @ 19:39:
Ineressant topic, ik wilde mezelf namelijk trakteren op deze muismat mocht ik voor me auto-theorie examen slagen. Maar als ik dit zo lees niet dus.
Ik heb nu namelijk een simpele Logitech optische muis dus daar moet de toekomstige muismat wel goed mee werken en met me aankomende MX510. En hij moet juist heel precies zijn en goed glijden aangezien mijn positie in UT2k3 Defense/sniper is :)
Zo te horen iig issie z'n geld niet waard
'trakteren'? :D
11,95 wassie hoor ;)

voordeel vond ik dat ie er behalve wel cool uitziet, superstrak op je bureau blijft liggen.

nadeel echter vind ik het 'blikken' geluid :{
je hoort duidelijk dat je met je muis over een metalen ding beweegt.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:50

sapphire

Die-hard pruts0r

offtopic:
ja weet ik, maar dit soort dingen koop ik normaal niet dus ik moet toch een reden verzinnen om hem te kopen :P

trouwens, er zijn ook geen reviews over dit ding op google :?

[ Voor 20% gewijzigd door sapphire op 20-10-2004 19:51 ]

Gabriël AM5

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:39
Niemand die deze meer gekocht heeft?

MvG. :>

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Verwijderd

Een goede muismat? koop een steelpad www.steelpad.nl
plastic: 4D en s&s
staal: 3S en 4S

Begonnen met de 4D, die versleet na een jaar ( intensief gamen ^^ )
En gebruik nu de s&s hierbij worden ook muis voetjes geleverd die het glijden en de preciesie verbeteren :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 02:27 ]

• raoul4one
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:59
http://shop.freezinghardw...asp?Pagina=00002&SubID=44

Heb die van Kryptec gekocht.
Werkt perfect met mijn logitech mx700 en razer diamondback

[img]http://raoul.nu/images/foot4.jpg[/img]

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Klein schopje, iemand al ervaring met deze muismat en een mx700?

Verwijderd

Ik heb de CorePad gekocht, redelijk duur met zijn +/- 30€ maar ik vind hem de moeite waard.

Is gemaakt uit safetyglas, speciaal rubber laagje vanonder zodat hij niet wegschuift, skaters bijgeleverd die je onder je muis moet plakken en gaan maar :)

Werkt al een halfjaar perfect met mijn MX510

Afbeeldingslocatie: http://www.4frags.com/cpr.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 13:48 ]

• ManOfWar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-12-2025
Heb de X-PAD 3 in combinatie met een Logitech mx500 al een paar maanden, ik kan alleen zeggen dat het zalig is om ermee te muizen....glijd perfect, en is voor mij super nauwkeurig met games zoals COD.

Ik kan hem aanraden ;)

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 19:21
Ik heb al bijna een jaar een Icemat.

Afbeeldingslocatie: https://www.icemat.com/images/products/org_trans_3.jpg

Heerlijk dingetje gewoon. Ziet er strak uit (glas), mag rustig een kop koffie overheen en ligt 100% vast op me bureau. Waar het natuurlijk om gaat ; het dienen als muisondergrond is dik in orde. Ik heb een mx 300 (verzwarings elementje er uit gesloopt) en heb daar van die mouse-skates onder. Hij glijdt bij wijze van spreken nu bijna naar de andere kant van de mat als ik er tegen blaas. En als de mat smerig is dan gaat ie mee in de afwas en is ie weer als nieuw :)

[ Voor 7% gewijzigd door Chiel op 30-03-2005 03:38 ]

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Mensen, er is een apart topic (42 pagina's) over waar veel meer info over muismatten staat:

Mousepads & stuff.

[ Voor 5% gewijzigd door Aham brahmasmi op 30-03-2005 04:02 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie bovenstaande topic idd :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.