Toon posts:

Antec sonata of Nexus NX-4090

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben een poging aan het wagen mijn PC stiller te krijgen. Ik heb inmiddels herrie van mijn beeldkaart en processor verholpen met een passieve koeling op de beeldkaart en zalman-spul (7000cu) voor de processor.

Mijn voeding, een Zalman 300B, maakt me echter nog teveel herrie naar mijn zin.

Ik wil graag een stillere PC en wil rond de 100 euro uitgeven. Moet ik nu de antec sonata lifestyle kopen of alleen de voeding van Nexus in mijn oude kast (merkloos)zetten voor het stilste resultaat?

(Liefst heb ik de sonata lifestyle met de nexus, maar volgends mij is de sonata alleen mét voeding te koop)

Ik kom er niet uit! :? Wie heeft er ervaringen/ideeën?

Verwijderd

Tja, dit lijkt een beetje op de vraag 'Moet ik m'n kast nou blauw of groen spuiten?'. Hier op GoT zijn genoeg dingen te vinden om je PC stiller te maken, inclusief je voeding. Als jij graag een nieuwe kast wil kopen, zal niemand je tegenhouden. Gebruik de search even voor wat info over het stiller maken van de componenten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 20:04 ]

Verwijderd

Een AopenH600B is echt wel goed

Steek standaard een 92mm fan. Sluit die aan op een rheobus en je hebt een compleet stille pc. Die Aopen voeding die erin steekt is 350 Watt, en er steekt een 120mm fan in op, low speed! goeie airflow en niet hoorbaar!

Hou er wel rekening mee dat de voeding een 24pin's ATX connector heeft

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

MMMMM vertelt het al: je zal toch echt zelf uit moeten zoeken aan de hand van talloze topics hierover wat voor jou het beste is, ook ivm je budget. Lees reviews, topics, e.d. over die cases en gebruik de tip over de search. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.