datalimiet caiw, inloggegevens caiw en downloaden zonnet

Pagina: 1
Acties:

• Badderbeest
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-02 10:26

Badderbeest

De enige echte

Topicstarter
Ik zit met het volgende twistpuntje...

Kabelfoon, de provider van mijn ouders beschikt over uitstekende nieuwsgroepen, mijn eigen provider over schrikbarend slechte (zonnet) dus 1+1=2 en ik download dus met zonnet uit de nieuwsgroepen die ik met de inloggegevens van kabelfoon opduikel. Nu heeft kabelfoon naast eengoede nieuwsgroep wel weer een zeer slechte datalimiet (20 gb per 2 maanden) en voor iedere Gb meer vtagen ze 7,50 EURO ! dat tikt dus aardig aan op een dvd van ca. 5,5 Gb. Maar ik genereer dus alleen dataverkeer op de zonnet account (fair use, hahahah mn hol) op internet kan ik het dataverkeer van de kabelfoon account netjes bijhouden en hij telt het zonnet verkeer onder de kabelfoongegevens op de nieuwsgroepen keurig NIET mee.

Mijn vraag is, gaat dit wel goed ? en zal ik geen naheffing krijgen ? in principe val ik het netwerk van kabelfoon hier niet mee lastig, of wel ? maar is dit voor kabelfoon uberhaupt wel meetbaar ?

gaarne jullie visies :)

De enige echte

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-01 19:13

Apie!

Newer, better & confusinger

Je valt het netwerk van kabelfoon hier wel degelijk mee lastig. Je download immers van hun newsserver die op hun netwerk staat. Het wordt alleen niet geregistreerd in de stats van je ouders' account en dat is wat anders :) Ik neem aan dat ze wel in staat zijn om hun newsserver van buiten hun domein dicht te timmeren.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands