[squirrelmail] spaties worden omgezet naar underscores

Pagina: 1
Acties:

• usr-local-dick
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoi

Ik heb hier squirrelmail 1.4.3a draaien en ik was bezig om een plugin voor spamassassin/sql te installeren. Dat leek goed te gaan totdat ik zag dat de plugin niet rekening hield met de nieuwe spamassassin-3 config.

Het gaat om het volgende.
In SA2 had je twee dingen:
rewrite_subject yes en subject_tag [spam].
Dat is in SA3 veranderd in rewrite_header subject [spam].

Ik heb die plugin aangepast zodat nu de variabele rewrite_header subject gezet kan worden (strings overal netjes gequote).
Echter, als ik hem submit op de page zit er daarna in mijn $_POST een variable rewrite_header_subject (dus spatie vervangen door een underscore) :(
Aangezien deze niet in de DB zit werkt het geheel niet.

Weet iemand of die een SM ding is (spaties in variable-namen veranderen in underscores)? Of is het iets van die plugin? Zal in ieder geval de maintainer ook mailen.

PS het gaat om deze plugin:
http://www.squirrelmail.org/plugin_view.php?id=167

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:00
Er kunnen lijkt me geen spaties in de namen van post-variabelen voorkomen, dus je kunt denk ik geen variabele met de naam 'rewrite_header subject' posten vanaf een webpage.

Maar ik zal dit even verplaatsen naar P&W, aangezien dit meer over PHP en dergelijke gaat, dan dat het iets met NOS te maken heeft :)

• usr-local-dick
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
inderdaad, als ik een test formpje maak met een variable met spaties wordt hij in de POST als underscore weergegeven.
Is dit nou een HTML beperking of een PHP beperking?

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
usr-local-dick schreef op 21 oktober 2004 @ 23:03:
Is dit nou een HTML beperking of een PHP beperking?
HTML (denk ik)

Spaties zou ook raar zijn namelijk, je weet immers dan nooit waar je variabele naam ophoudt.