Ik heb een vraagje over het branden van dvd's..
Ik wil namelijk een dvd maken met Mp3's er op die de (externe) DVD speler wel kan aflezen.. Ik heb zelf een Hiteker GK-1000 thuis. Er is geen firmware te vinden voor mijn speler. Hij kan wel Mp3 cd's lezen maar geen mp3 dvd's wat al heel vaag is omdat het echt een DVD speler is =] (films doet hij wel)
...Ik heb met Easy dvd creator 6.0 een Bestand DVD gemaakt. Mijn pc kan het wel lezen maar de spelers niet.. Ook werkt een mp3 dvd maken niet mijn DVD speler leest die niet maar de PC gewoon wel.. Ik kan kiezen uit verschillende bestandssysteemen UDF, Joliet, ISO9660. iemand een enig idee hoe ik mijn DVDs kan branden zodat mijn externe dvd speler ze leest? Ik heb eigenlijk genoeg om die dvds te wasten ben er al 5 kwijt 
Thanks.
Ik wil namelijk een dvd maken met Mp3's er op die de (externe) DVD speler wel kan aflezen.. Ik heb zelf een Hiteker GK-1000 thuis. Er is geen firmware te vinden voor mijn speler. Hij kan wel Mp3 cd's lezen maar geen mp3 dvd's wat al heel vaag is omdat het echt een DVD speler is =] (films doet hij wel)
Thanks.
No sig!