Hey, ik ben bezig met een website voor een reisbureau en heb het volgende probleem in firefox: soms versprint de content die in de layer staat gewoon. Ik heb het hier over een tabel, maar ook als er bijvoorbeeld een <li> niet ingevuld staat. Zie hiervoor onderstaande afbeeldingen. Als er echter gewoon tekst in staat is er geen probleem. Dit gebeurt gewoon willekeurig en als ik een paar keer f5 druk dan doet hij het weer wel.
FOUT
GOED
De code:
De CSS:
Het rare is dat het in Internet Explorer gewoon prima werkt, maar in firefox dus niet en het is me tot nu toe alleen overkomen bij een tabel (zie afbeeldingen) en een niet ingevulden <li>.
Hoe los ik dit op?
FOUT
GOED
De code:
PHP:
1
2
3
4
5
| <div class="content"> <div class="marg"> Content blablabla </div> </div> |
De CSS:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| div.marg { margin-left:10px; margin-top:7px; margin-right:10px; margin-bottom:7px; } div.content { width:553px; float:right; font-family:verdana, arial, tahoma; font-size:12px; overflow:visible; color:#000000; font-weight:normal; } |
Het rare is dat het in Internet Explorer gewoon prima werkt, maar in firefox dus niet en het is me tot nu toe alleen overkomen bij een tabel (zie afbeeldingen) en een niet ingevulden <li>.
Hoe los ik dit op?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 14:15 ]