Toon posts:

Call of duty United Offensive Server

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey , ik wil een call of duty united offensive server gaan runnen op mijn eigen computer.(pentium 4 3.06 ghz 1024 Mb ram breedband verbinding @home).
Wie weet wat ik nodig heb om mijn call of duty united offensive Server te gaan installen.
Hij blijft 24/7 lopen dus.
Ik weet echt niet welke programma's of wat dan ook ik nodig heb dus wie kan mij helpen?? :D

Verwijderd

Tijd om eventjes Google te gebruiken :)

Ik zie dat je nieuw bent, welkom. Gathering of Tweakers (GoT) is geen forum waar je een vraag neer kan gooien, zonder dat je er eerst zelf je best voor gedaan hebt. We vragen van iedereen eerst zelfinspanning te leveren.

Uit jouw vraag maak ik op dat je zelf nog niet gekeken hebt naar "Call of Duty Server Guides", waarvan ik weet dat ze bestaan en die waarschijnlijk ook een hoop van jouw vragen zullen beantwoorden.

Mocht je na het doen van een of meerdere server guides toch problemen tegenkomen, dan kun je kijken of jouw probleem eerder is voorgekomen door met de GoT search (en Google) te zoeken. Vind je niets en kom je er echt niet uit, dan kun je een topic met zoveel mogelijk informatie daarin openen.

Voor nu doe ik dit topic dicht, omdat je waarschijnlijk al een heel eind komt met zo'n server guide :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 14:30 ]

Dit topic is gesloten.