[XP] Bij inloggen windows zie ik klein scherm en logt uit*

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• zwartemerel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-02 23:02

zwartemerel

uhm.. niets aparts te melden

Topicstarter
Hoi

Ik heb een probleem een pc, waarop windows xp home draait.

wat is het probleem:
zodraa xp opstart en ik in het aanmeld scherm zit (met die plaatjes met gebruikersnaam) klik ik op m`n naam en dan verschijnd er een klein venstertje met daarin een rood rondje met wit kruis(die zie je ook wel bij foutmeldingen enz.) en de buttons Ja en Nee voor de rest nix ook geen tekst ook niet in de titelbalk van het venster, klik ik dan op Ja of Nee zegt hij, u word aangemeld, en dan direct, u word afgemeld uw instellingen worden opgeslagen, en dan zit ik weer in het aanmeldscherm

in veilige modus kom ik er wel in, maar ook niet altijd.

wat ik zelf gedaan heb is, scannen met ad-aware en een registercleaner er over gedraaid (tweaknow powerpack 2005) en de hdd in een andere pc gescand op virussen, die vond alleen trojan/dloader.bn en die is verwijderd maar m`n probleem is er nog,

iemand hulp??

alvast bedankt

Henri

--->--> www.zwartemerel.nl <--<---

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je al eens in de Windows Operating Systems FAQ gekeken over het puntje dat hij bij het aanloggen meteen terug uitlogt? :)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
toevallig gek*t met de activatie :? Dan gaat ie namelijk raar doen bij het aanmelden >:)

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• zwartemerel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-02 23:02

zwartemerel

uhm.. niets aparts te melden

Topicstarter
Had ik niet gekeken 8)7 , maar daar staat het niet tussen , maar ik had er beetje haast bij , nu heb ik windows instalatie maar opnieuw aangezet.

maar ik was toch wel benieuw of iemand anders dat ook gehad heeft.. en hoe iemand dat opgelost heeft, ik heb het namelijk al 1x eerder gehad, toen ook windows opnieuw geinstaleerd, maar er moet toch een oplossing zijn ? |:(

maar weet iemand nog iets.. zet het hier neer, is dat niet zo, ik kom er wel verder om want xp staat er nu al weer bijna op..

Henri

--->--> www.zwartemerel.nl <--<---

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:23
Is een bug in Ad-Aware. Die verwijdert een bestand dat is aangemaakt door een spyware programma, maar wel nodig is voor het aanmelden (spyware wijzigt namelijk een register sleutel en die sleutel wijst naar het bestand dat Ad-Aware verwijdert). Hierdoor kun je dus nooit meer inloggen (de logon processor ontbreekt dus).

Is wel een oplossing voor, moet je via recovery console wat handelingen uitvoeren.

Meer info (ik kan niet goed uitleggen :P): http://www.winxptutor.com/wsaremove.htm

[ Voor 10% gewijzigd door Postman op 20-10-2004 15:10 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:52

FlipFluitketel

Frontpage Admin
zwartemerel schreef op 20 oktober 2004 @ 15:00:
Had ik niet gekeken 8)7 , maar daar staat het niet tussen , maar ik had er beetje haast bij , nu heb ik windows instalatie maar opnieuw aangezet.

maar ik was toch wel benieuw of iemand anders dat ook gehad heeft.. en hoe iemand dat opgelost heeft, ik heb het namelijk al 1x eerder gehad, toen ook windows opnieuw geinstaleerd, maar er moet toch een oplossing zijn ? |:(

maar weet iemand nog iets.. zet het hier neer, is dat niet zo, ik kom er wel verder om want xp staat er nu al weer bijna op..

Henri
Waar staat het niet tussen? In de FAQ? Kijk dan nog eens ff heel goed..
Directe link naar dat stukje
(en een screenshot)
Afbeeldingslocatie: http://img99.exs.cx/img99/4032/FAQ.jpg

En onderaan de pagina van WOS (in ieder geval vandaag nog): [rml][ XP] Na inlog, direct uitloggen.[/rml] En daar staan nog een hoop links in.

[ Voor 4% gewijzigd door FlipFluitketel op 20-10-2004 15:37 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

zwartemerel schreef op 20 oktober 2004 @ 15:00:
Had ik niet gekeken 8)7 , maar daar staat het niet tussen ,
Jawel hoor :)
maar ik had er beetje haast bij , nu heb ik windows instalatie maar opnieuw aangezet.
Niet vervelend bedoeld - maar open dan liever geen topic ;) Mensen gaan nu moeite doen om jou te proberen te helpen en komen er dan achter dat je binnen de 2 uur al geformatteerd hebt ;)

Niet echt aardig :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.