[2003] Webserver edition met SQL server?*

Pagina: 1
Acties:

• Pim75
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-07-2023
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om op de Webserver edition van Windows 2003 een MS Sql server (2000) te installeren?

Ik weet niet of de webserver edition hiervoor beperkingen kent.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

Typische google zoekvraag: http://www.microsoft.com/...luation/overview/web.mspx
Organizations cannot use Windows Server 2003, Web Edition, to deploy Microsoft SQL Server™.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Pim75,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een aantal regeltjes opgesteld waar een topic aan moet voldoen deze zijn besproken in Registratievoorwaarden en faq - kort samengevat zijn dit de drie belangrijkste:
  • Kies een goede topic titel die je probleem goed omschrijft - dat heb je goed gedaan.
  • Vertel altijd helder en duidelijk wat je probleem danwel vraag is - ook dat heb je goed gedaan.
  • Vertel daarbij wat je zelf al geprobeerd en wat je gedaan hebt - waar heb je bijvoorbeeld al eens op gezocht en wat heb je gevonden. Wat heb je verder gedaan om dit op te lossen?
Dat laatste zie ik niet echt terug in je topic terwijl dat wel belangrijk is - kan jij je topicstart nog even aanpassen naar bovenstaande reactie? :)