Toon posts:

[Exact Globe] EBU bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Van een klant hebben we een drietal EBU bestanden aangeleverd gekregen. Na onderzoek (www.filext.com) er achter gekomen dat dit backup-bestanden zijn van een administratie onder Exact Globe 2000/2003.

Nu zijn wij niet in het bezit van die versie van Exact (alleen Exact voor DOS) Is het mogelijk om deze bestanden te converteren naar een formaat die in (bv. Access) ingelezen kan worden. Of is het echt alleen mogelijk met een Exact Globe/SQL server opstelling. Heb al geprobeerd mbv een demo versie (90 dagen) van Exact Globe 2000 en 2003 te database te restoren en dan uit te printen, maar krijg allerlei foutmeldingen tijdens het restoren. (gebruikers die niet bestaan, administratiedatabase die nieuwer is als de gebruikte software (dit was onder 2000)

Hoop dat iemand me kan helpen

Verwijderd

Topicstarter
Niemand O-)

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:46

Bleh!

:)

Kan je niet beter vragen naar een dump van die SQL server (van de klant)?

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is helaas niet mogelijk. De klant heeft als enigste de EBU bestanden gemaild. Er zit nu ook niet meer zon haast achter want de klant print de data uit, zodat wij het kunnen inzien. Het ging mij er meer om of iemand wist hoe je EBU bestanden vanuit Exact makkelijk kan exporteren naar een formaat wat in een andere database ingelezen kan worden. dan kan ik namelijk contact zoeken met de desbetreffende klant en dit doorgeven aan hem