net md probleem minidisc

Pagina: 1
Acties:

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:34
Hallo,

Ik heb een probleem met het converteren van mp3 naar atrac3 voor mijn minidisc. Wat is nou het probleem. Als ik gewoon in sonicstage of openjukebox convert van mp3 naar atrac3 dus zonder deze naar de player te sturen dan heeft ie het bestand heel snel geconverteerd en krijg ik de melding dat het bestand geconverteerd is. Echter dit bestand staat nergens dus dit klopt gewoon niet. Als ik nu gewoon een mp3 selecteer en dan de check-out knop indruk (dus dat ie m naar de player transfert) dan gaat ie converteren maar steeds bij 9% houdt ie er mee op en krijg ik de volgende melding:

An error has occurred while converting the data.

Ik heb dit met meerdere bestanden geprobeerd maar hij geeft telkens dezelfde fout. Op mijn computer thuis doet ie het wel maar op mijn kamer dus niet. Ik heb sonicstage 1.5 maar heb overal hetzelfde probleem zowel met sonicstage 2.0 en openmg jukebox. Tevens heb ik hetzelfde probleem voor en na service pack 2 van windows. Verder heb ik nog een aantal codecs verwijderd voor het kijken van films zoals de ffdshow en ac3filter maar dan nog werkt ie niet. :(

Weet nu dus echt niet meer wat ik moet doen dus hoop dat jullie mij kunnen helpen

Alvast bedankt,

Thomas

d'n oliesjeik

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb zelf ook een net md maar weet niet hoe dit probleem verholpen kan worden. Je kan wel kijken op www.mdcenter.nl kijken en daar op het forum je probleem posten. Ze zien daar wel vaker dat soort problemen dus. suc6!

• Oliesjeik1
metal14 schreef op 20 oktober 2004 @ 13:19:
Ik heb zelf ook een net md maar weet niet hoe dit probleem verholpen kan worden. Je kan wel kijken op www.mdcenter.nl kijken en daar op het forum je probleem posten. Ze zien daar wel vaker dat soort problemen dus. suc6!
ja weet ik, heb daar ook al een topic geplaatst over dit probleem maar tot nu toe geen antwoord en hier zitten volgens mij ook veel mensen met minidisc dus dacht post 'm ook maar hier

d'n oliesjeik

• Oliesjeik1
Heb trouwens ook dp Power Amp music converter op m'n pc. Zou deze er iets mee te maken hebben?

d'n oliesjeik