Ik zoek een programma om goede slideshows mee te maken van vakantiefoto's met het doel deze op TV te tonen. Behalve de mogelijkheid om muziek, menu's en variabele diatijden en verschillende overgangen erin te zetten, vind ik natuurlijk de beeldkwaliteit het belangrijkste. Ik heb ooit wel eens een slideshow gemaakt met Ulead PictureShow2. Na het updaten met een patch was de kwaliteit wel goed, maar de mogelijkheden om muziek erachter te zetten waren wat beperkt. Ik heb nu Nero Vision Express 2 geprobeerd. Veel meer mogelijkheden, maar ik ben totaal niet te spreken over de beeldkwaliteit. M.n. licht/donker overgangen of lichte vlakken trilen en het beeld is niet echt scherp (op high quality, PAL). Is het mogelijk om een andere encoder te kiezen/installeren voor Nero die betere beelden levert?
Heeft iemand al ervaringen met Ulead PictureShow 3? Zijn er nog andere programma's met goede beeldkwaliteit en extra mogelijkheden? Het gaat dus alleen om foto's met muziek; geen video.
Heeft iemand al ervaringen met Ulead PictureShow 3? Zijn er nog andere programma's met goede beeldkwaliteit en extra mogelijkheden? Het gaat dus alleen om foto's met muziek; geen video.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 12:01 ]