Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Na een tijdje laden staat er 'saxen.net -> hangout im web' bovenin de balk, en na nog een tijdje laden krijg ik de 'De pagina kan niet worden weergegeven' foutmelding.
Hij doet het echtnie....
Hij doet het echtnie....
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Dan is je internetverbinding of puter te langzaam. Ik moet idd ook een hele poos wachten maar krijg wel het scherm
Werkt prima bij mij; ik heb zelfs een trage casema verbinding van 1.7 kb/sec
Don't You stare there, Operate!
Ik heb @home Groningen (roelt) en een Celly333@416 met 128 mb... (roelt niet, maar is toch goed genoeg
)
Moet kunnen toch? Nja ik heb voor het eerst in 10 dagen mijn eigen forum vandaag terug gezien, al duurt het wel errug lang om hem te laden. Eerst suckte het niet zo! Ik kijk het nog even aan en dan wissel ik maar weer van host
Moet kunnen toch? Nja ik heb voor het eerst in 10 dagen mijn eigen forum vandaag terug gezien, al duurt het wel errug lang om hem te laden. Eerst suckte het niet zo! Ik kijk het nog even aan en dan wissel ik maar weer van host
Verwijderd
Van de site:
NOBODY writes "Hallo Stibs, neulich las ich hier die Frage warum saxen.net so langsam läuft. Ich habe mir mal Dein phpnuke portal angeschaut und die die Systemkonfigurationen. Folgemdes ist mir aufgefallen: in PHPNuke werden persistente Mysql connections aufgebaut, nicht schlimm eigentlich gans normal und gut, aber so wie Ihr die Systemkonfiguraion gemacht habt glaube ich besteht die peristente Verbindung aber IMMER. Mein Vorschlag ist diese Verbindung nur für eine kurze Zeit zuerlauben. was hälst Du davon?? Frohes neues Jahr Frank P.S.: Ich habe einen Werbebanner von Saxen.net auf Meiner Site"
Verwijderd
bij mij werkt ie soms ook niet, althans wanneer ik aan het kijken ben krijg ik altijd ie leuke schermpje te zien met dat de pagina niet gevonden is.
maar ik heb ook mensen gesproken die zeiden dat de site het wel deed.
maar ik heb ook mensen gesproken die zeiden dat de site het wel deed.
Pagina: 1