Toon posts:

Nieuwe (draadloze) router, maar welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb nu al ruim 6 maanden een E-Tech RTVP03 die trouw zijn werk doet, maar nu wil ik een router gaan kopen met een draadloos accesspoint ingebouwd.

Nu vraag ik me eigen af wat ik het beste kan kopen voor een goed bereik.

Ik heb op dit moment 802.11b kaartjes, maar ik zou graag een 802.11g router willen hebben als dit niet veel duurder is vergeleken met een 802.11b versie.

Ik heb al een tijdje de Linksys WRT54G op het oog, maar ik vraag me eigen af ofdat er misschien vergelijkbare producten zijn die dezelfde prestaties leveren, maar toch net iets goedkoper zijn.

Verwijderd

De Asus WL500g kan je de firmware van kraken (even google) waarmee je een veel groter zendbereik haalt. Ik heb zelf de 300g AP en die doet trouw zijn werk

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:45
Ik ben zelf in het bezit van de E-tech WGRT01. In feite de router die je nu hebt, maar dan met ondersteuning voor 802.11g . Prima apparaat, niet het beste bereik maar voldoende voor in een gewone eengezinswoning.

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

Ik heb een e-tech router (niet de bovenstaande, maar de 11mbit variant) gehad. Uitstekend ding, maar verloor regelmatig contact met internet (@home). Deze combinatie bleek mijn regio vaker problemen te vertonen, daarom de Linksys die je in de startpost noemt gekocht.

Configuratiemogelijkheden en bereik zijn bij allebei de routers ongeveer even goed, dus daarom adviseer ik je de goedkoopste te halen.

[ Voor 5% gewijzigd door _Oldie_ op 20-10-2004 10:39 ]

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05-2025
Wij hebben de linksys WRT54G ..

Maar dat is ie allang niet meer, met een firmware van sveasoft.

is het een linuxbak, DNS, Qos, radius server en een hele dikke switch geworden..

en natuurlijk het send bereik op gevoerd.. ± 10keer

Ja ja ja Nee !!

Verwijderd

Topicstarter
pdxnet96 schreef op 20 oktober 2004 @ 10:53:

en natuurlijk het send bereik op gevoerd.. ± 10keer
Is dat niet illegaal?
Pagina: 1