Toon posts:

Outlook 2003 - automatisch mail ophalen lukt niet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Outlook 2003 geinstalleerd op een Windows 2000 systeem. Op zich werkt alles naar behoren, alleen het automatisch ophalen van email lukt niet. Mijn instellingen zijn wel goed; ik heb hem nu op "iederen 1 minuut automatisch verzenden en ontvangen" ingesteld. Maar hij doet het dus geheel niet. Ik heb uiteindelijk ook alle gedeinstalleerd (heel MS office), en daarna opnieuw geinstalleerd, maar ook dat hielp niks.

Kan iemand helpen?

Michiel

Verwijderd

Ik geloof dat je Outlook 2003 wel moet laten open staan en niet afsluiten. Gewoon in de tray laten staan.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Outlook zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook verplaatsen :) Verder pas ik je topic titel even aan - enkel 'Outlook 2003' als topic titel zegt zo weinig over je vraag he ;)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Open deur: met de hand send/receive gaat wel goed (en is het inderdaad niet afgesloten)? Zet het ook even op bijv. 5 minuten ipv 1.

Check ook even of send/receive uitschakelen niet is uitgevinkt onder extra -> verzenden en ontvangen -> instellingen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 20 oktober 2004 @ 10:57:
Open deur: met de hand send/receive gaat wel goed (en is het inderdaad niet afgesloten)? Zet het ook even op bijv. 5 minuten ipv 1.

Check ook even of send/receive uitschakelen niet is uitgevinkt onder extra -> verzenden en ontvangen -> instellingen.
Het was optoe 2: "Check ook even of send/receive uitschakelen niet is uitgevinkt onder extra -> verzenden en ontvangen -> instellingen".

Het werkt! thanks!!