Toon posts:

WXP: Screensaver locked niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Middels een GPO op onze W2K server heb ik instellingen voor de screensaver voor de Windows XP systemen doorgevoerd. Zij stellen de opgegeven screensaver netjes in en ook de screensaver time-out tijd en password protection word ingesteld.

Gezien het feit dat toegang tot gevoelige informatie mogelijk is vanaf een WIndows XP systeem, wil ik dat de screensaver password protected is. Dit werkt op alle XP systemen, op 2 na. In de Display properties staat het allemaal netjes ingesteld, maar hij locked m gewoon niet!!

Ik heb de MS KB al afgezocht en daar een aantal oorzaken/oplossingen voor gevonden. Allen toegepast, maar nee... nog steeds niet!! Wat is opgevallen is dat hij het onder een andere user wel doet. Het zit waarschijnlijk dus ergens in het userprofiel.

Iemand enig idee waar ik moet zoeken?

---

Deze topic niet meer op replyen... Ik heb de oplossing eindelijk gevonden... Met REGMON van Systinternals heb ik de verantwoordelijke registrykey weten te achterhalen.

Het is opgelost!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 11:42 . Reden: Oplossing gevonden! ]