Beveiligingsschermen in beeld bij websites *

Pagina: 1
Acties:

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:16

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Topicstarter
Ik wordt er gek van tegenwoordig. Overal op internet staan die beveiligingsschermen die aangeven of je een programma wilt installeren, met meestal van die ongelovelijk lange texten over Dialers enzo :o. Ik heb al enkele popupblockers gebrobeerd maar aangezien deze vensters niet onder "popups" vallen worden deze niet geblokkeerd.
Kent iemand nog een leuk programma die deze beveiligingsvensters blokkeert en een whitelist kan hebben met de namen van bekende bedrijven evt?

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:11

Zerora

Ik Henk 'm!

Windows XP Service Pack 2

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Welke browser gebruik je? Als je IE6 gebruikt zal ik je aanraden naar Firefox over te stappen o.i.d.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:39
Je kan ook gewoon Firefox gebruiken als browser, ik heb er namelijk nooit last van.

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:21

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Idd sinds ik er SP2 op heb staan, heb ik nooit meer last van popups ZELFS de activex rotzooi wordt netjes geblockt.
Ik heb daarom maar mn google toolbar er maar afgegooid, aangezien ie nu werkloos was geworden :P

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

IE? In specifieke websites of @random? Geef ook eens een screenshot met wat je precies bedoelt. Je beschrijving is nl. (IMHO) niet duidelijk.

offtopic:
Titeledit: spelcheck+meer dan 1 woord zodat het wat meer zegt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• CBass
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-12-2022
check eens op spyware, zal wel wat schelen denk ik.
Pagina: 1