Toon posts:

W2K en AMD Athlon AGP probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Ik heb net een nieuwe videokaart, een GeForce 2 GTS AGP. Alleen nu lopen mijn spellen na een tijdje vast. Hoe kan dit?? Ik werk met Windows 2000 en heb een AMD Athlon. Ik heb gelezen over AGP problemen en heb de LargePageMinimum patch geinstalleerd van de AMD site. Dit helpt echter geen reet. Wie heeft nog meer van deze problemen en heeft er een oplossing voor mij??

• --Mulder--
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 14:21
Heb je de laatste Via 4 in 1 driver geinstalleerd ???? 8-)

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Als je hulp vraagt zul je toch echt wat specifieker moeten zijn.. hardware/software/driver versies etc...

Laat maar.. .

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
Heb je de patch van de AMD site via dat filetje geinstalleerd? Zo ja, dan moet je controleren of dat ook gebeurd is door met regedt32 te kijken, want bij mij gebeurde dat niet en heb ik het alsnog met de hand erin gezet.

• --Mulder--
  • Laatst online: 20-08 14:21
Op zondag 31 december 2000 14:42 schreef LiGHtNiNG! het volgende:
Als je hulp vraagt zul je toch echt wat specifieker moeten zijn.. hardware/software/driver versies etc...
Precies je geeft te weinig info.

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt.
Waar kan ik die VIA drivers halen en wat doen ze precies?? Ik heb nu de detonator 6.3.1.0 erop staan. Ik had eerst de 7.1.7. geinstalleerd, maar ik dacht dat het misschien een driver probleem kon zijn. Ook het installeren van GTU 2.4 had geen effect. Ik had hier de optie LargePage aangeklikt maar dit hielp niet.
Ook heb ik mijn registry gecontroleerd en inderdaad staat de LargePageMinimum er nu in.
3dMark benchmark 2000 ging net helemaal goed, maar op collin 2.0 liep hij weer vast.

• printerman
Als ik jou was zou ik eerst de videodrivers die met je kaart meegeleverd worden proberen. Die willen soms net wat beter zijn dan de referencedrivers van nVidia. Daarnaast moet je eens op de site van de makers van Collin kijken of daar iets staat over dat probleem. Meestal zijn dit soort problemen bij de spelmakers bekend en hebben ze er oplossingen voor.

• printerman
Oeps, was de site van VIA vergeten:
http://www.via.com.tw/

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik zal mijn complete systeem ff geven:
*AMD Athlon TB 800
*MSI K7T PRO moederbord
*Onboard geluidskaart
*256 Mb intern
*Windows 2000 pro met SP1 pack geinstalleerd

ik hoop dat dit voldoende is

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit heb je ook al geprobeerd?

http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp?ID=289

• catfish
  • Laatst online: 01-06 09:24
zeker de fix van microsoft proberen (zie Femme) dit zal namelijk maar in sp2 zitten

Verwijderd

voeding?
Pagina: 1