Half-life Bootcamp: campen bij wapens, lame of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 07:39

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Topicstarter
We zitten hier op lan ff half-life bootcamp te spelen. Nu zit ik de hele tijd bij die lasergun in het midden van de map, op dat open plein. De hele tijd health aanvullen en armor pakken.

Nu word ik voor lamer uitgemaakt, is dit terrecht? Want ik vind namelijk van niet. Ik bedoel, dat is toch de opzet van het spel? Wat is jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Geef toe, echt leuk is het toch niet?

Na mijn weten is het altijd nog de bedoeling om de tegenstander hard af te knallen. Armor en health pakken zijn dingen om je in leven te houden en niet om je tegenstander af te schieten. Secundair dus IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij knalt ie de tegenstander behoorlijk hard af, keer op keer, en dit vinden ze lame? Of niet?

Als dat je tactiek is om aan je kill te komen, vooral doen. Als een speler goed is kan hij je nog steeds afknallen en van je winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Ja,

ik ben dus een van die tegenstanders. Ik kan er best tegen om afgeknald te worden. Ik ben niet anders gewend zelfs. Ik knal 2 anderen in de map ook bruut af en wordt door wat anderen zelf afgeknald. Maar Fish loopt gewoon z'n eigen rondje door de map. Normaal gesproken knal je iemand met één crosbow shot af maar omdat ie vol gestampt zit met armor heb je er zelfs meer dan drie voor nodig. Je gaat dood en hij laadt zichzelf weer helemaal op.

Na tienduizend keer het plein oplopen en afgeschoten te worden is t gewoon niet leuk gamen meer. Met de anderen die gewoon een beetje rondlopen heb ik geen problemen. Ook niet als ze me keer op keer afmaken.

Bij CS noemen ben je meteen een camper en ben je lame maar bij HL is t toegestaan.

Ik vind t gewoon ontzettend saai gamen. Als ik bij een andere game drie keer van hem win is het opeens "fish left the server".

Het is gewoon irritant als je met maar 3 personen speelt. Met meer dan dat is het nog best te doen omdat je je dan gewoon kan richten op andere spelers. Ik speel voor t spel en niet meteen voor het winnen maar het spel wordt er zo gewoon vet irritant van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

Het is een LAN, schop die lamme camper gewoon van z'n stoel af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Yeap in principe is het gewoon lame. Je speelt toch voor fun/spanning/skill toch? en dat taktiek is misschien wel toegestaan maar niemand zal leuk vinden en zeker niet op lan. Je dwingt respect van anderen af als je met je skill speelt en niet met een lame taktiek.

Ga meteen sorry zeggen en deel wat dropjes uit!

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een bikkel is het in ieder geval niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
een beetje hldm'er stuitert door het level en vind overal armor en health

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

FFA, sure why not

maar als je maar met 3 man de op server zit is het veel leuker om gewoon rond te rennen ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

DM duellen is altijd al geweest over mapcontrol en tactics.

Natuurlijk moet het niet zo zijn dat je tactics zijn bij de grote armor in de buurt blijven en die elke keer maar weer pakken.

Wat ik doe in painkiller dan, is de grote armor timen, en dan de map afstruinen naar enemys. Die afknallen, maar rond de tijd dat de grote armor weer spawned, ga ik terug, en pak ik hem.

Zo maak je ook veel meer frags. Want als een speler defensief speelt, en ik ga de hele tijd bij de grote armor rondlopen, maak ik niet veel frags.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Ik zou me er ook dood aan ergeren.
Maar of het lame is ? Laten we het er maar op houden dat het weinig style heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja..terecht :) Nogal laffe tactiek!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is niet lame, hoort bij het spel. Een beetje gamer blaft die camper zo van z'n plekkie. I know I will ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 23-09 14:59

chromeeh

the Gnome

Tja.... Gewoon met een paar man samen spannen en van alle kanten aanvallen :)
Succes gegarandeerd >:)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 22:38
Mocht ie nog steeds zo spelen dan trap je em maar een keer van zijn stoel af daar :P
Of je spreekt met je andere tegenstanders af dat je elkaar met rust laat en Fish het leven daar op dat pleintje zuur gaat maken :+

Dit topic doe ik dicht. Leuk voor s'nachts zo laat, maar niet echt een topicwaardige discussie voor overdag. Iedereen heeft een eigen tactiek en speelstijl, de een vind het gaaf, de ander vind het lame. Een algemeen topic over campen etc. hebben we al vaker gehad, maar om die discussie weer aan te slingeren lijkt mij ook niet nodig :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.