Hoi,
ik speelde de eerste week dit spel op de map mp_dust. Hier loopt alles vlot (aan 40 fps). Ook mp_office doet het goed.
mp_aztecs: Ik begin (aan de CT-kant) gewoon met wapens kiezen, ik loop wat rond,.. alles aan 40 fps. Wanneer ik dan rechts door de deur loop, de gang door en uitkom aan de piramde met binnenplaats zakt mijn fps naar 10 en me ping schiet naar +180. Doe ik een paar passen achteruit (de gang in) schiet de fps terug naar 40 en zakt de ping naar +/- 40-50.
Langs de linker kant (met het touwladder tussen de gebouwen) heb ik het ook, wanneer ik voorbij de kisten (en dus op het touwladder) loop.
Dit is echt heel bizar... Hetzefde heb ik ook op een andere map, maar daar weet ik de naam niet meer van. Iets met een groene tuin en een kasteel.
Mijn PC:
2.66 gHz
120 GB hdd
Nvidia Ti4200
Genoeg koeling
Geen andere toepassingen actief
ik denk dat het wat zoals dit topic is: [Counter-Strike] Vreemd fps probleem
-> [rml][ Counter-Strike] Vreemd fps probleem[/rml]
Alleen zakt die van hem naar 30 en die van mij naar 10...
Ik draai alle recente spellen super, enkel deze doet moeilijk op die mp_aztecs.
Zou het aan de map liggen?
ik speelde de eerste week dit spel op de map mp_dust. Hier loopt alles vlot (aan 40 fps). Ook mp_office doet het goed.
mp_aztecs: Ik begin (aan de CT-kant) gewoon met wapens kiezen, ik loop wat rond,.. alles aan 40 fps. Wanneer ik dan rechts door de deur loop, de gang door en uitkom aan de piramde met binnenplaats zakt mijn fps naar 10 en me ping schiet naar +180. Doe ik een paar passen achteruit (de gang in) schiet de fps terug naar 40 en zakt de ping naar +/- 40-50.
Langs de linker kant (met het touwladder tussen de gebouwen) heb ik het ook, wanneer ik voorbij de kisten (en dus op het touwladder) loop.
Dit is echt heel bizar... Hetzefde heb ik ook op een andere map, maar daar weet ik de naam niet meer van. Iets met een groene tuin en een kasteel.
Mijn PC:
2.66 gHz
120 GB hdd
Nvidia Ti4200
Genoeg koeling
Geen andere toepassingen actief
ik denk dat het wat zoals dit topic is: [Counter-Strike] Vreemd fps probleem
-> [rml][ Counter-Strike] Vreemd fps probleem[/rml]
Alleen zakt die van hem naar 30 en die van mij naar 10...
Ik draai alle recente spellen super, enkel deze doet moeilijk op die mp_aztecs.
Zou het aan de map liggen?