Toon posts:

PS2 informatie over GameShark OF Action Replay.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee mensen,

Ik heb al gezocht op ie hoor... echt waar.
Laat ik nou net eens willen cheaten in mijn nieuwste spellen. :)
Voor action replay is een speciale memory card vereist... Hoe zit dat met gameshark iemand enig idee? Ik kan hier niet veel over op internet vinden.
Ik wil geen troep AAN mijn ps2 hebben hangen... Dus gewoon een bootdisc vindt ik wel OK... En hoe zit dat met code exploiter ofzo?

Hoe weet ik trouwens welke versie ik moet hebben? Wat is het vershil daartussen eigenlijk?

Sorrie dat ik u tot last ben, maar een mens moet ergens zijn informatie uitputten.

P.S. Ik praat hier helemaal niet over illegale dingen... Ookal bevalt het sommigen misschien niet...cheaten... Ach, het is voor eigen gebruik, dus maak je niet dik. :)

Mvg Robert.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Modbreak:Kicken binnen 24 uur doen we niet aan

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 20-10-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar heb je het over man... Doe niet zo vaag... Gameshark is toch legaal?
Wil je mij kicken? Doe maar, had ik niet van dit forum verwacht dat jullie zo kinderachtig waren in dat geval. :/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Het is niet zielig, maar je kickte je topic in de lijst al omhoog na een uurtje of 10, de regel is dat je minstens 24 uur wacht en als er dan nog niet op gereageert is, dan mag je je topic kicken.
Lees maar ff wat er gepost staat in die modbreak, is FAQ

En wat die gameshark betreft, je hebt het erover dat je geen troep aan je PS2 wil hebben, kan je dat eens extra belichten?
Want troep is het zowiezo niet echt, het doet geen gekke dingen met je PS2, het is en blijft een console die je gewoon zo uit kan zetten...geen spam/adware/virus/nix .
Had aan mijn oude, en heb nogsteeds eigenlijk, een cheapie gamecracker cardridge, maar ding deed het gewoon, backups en cheatcodes/gamesharks.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh sorrie, dan had ik het niet goed begrepen.
Met troep bedoel ik trouwens... Ach gewoon, ik heb liever gewoon een CheatMethode waarmee ik slechts(alleen dus) een bootdisk nodig heb, en verder geen devices, en daar heb ik zo mijn redenen voor.(slechte ervaring ;))
Anyways... Iemand die zoiets kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 11:22:
Wil je mij kicken? Doe maar, had ik niet van dit forum verwacht dat jullie zo kinderachtig waren in dat geval. :/
hihi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:25

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Action replay is de standaard op dit vlak. De nieuwste zijn online te updaten mits je een netwerkadapter in de PS2 hebt zitten. Mijn ervaringen met alle cheat mogelijkheden zijn wisselend. Er zitten altijd wel een paar cheats tussen die het net niet doen op de versie van de game die jij hebt liggen. Wil je voor een van deze opties gaan dan zou ik de action replay kiezen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 11:22:
Waar heb je het over man... Doe niet zo vaag... Gameshark is toch legaal?
Ik kan nog kinderachtiger doen hoor, maar dat is dit keer niet nodig.

Ondanks dat je al zovaak op de regels van GoT gewezen bent, weet je het nog te presteren een topic in het verkeerde forum te plaatsen.

Gezien je posthistory is het enige wat je hier doet vragen stellen. Dat niet alleen, bij de helft van de topics heb je geen enkele zelfinspanning verricht of de FAQ/policy niet gelezen waardoor je topic op slot gaat.

En weer laat je zien dat je geen zin hebt om je aan de regels te houden door je topic binnen 24 uur omhoog te kicken, dus mag je het lekker zelf uitzoeken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 21:48 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.