Levertijden x800 pro's?

Pagina: 1
Acties:

• Pennywise81
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik zag al een ander topic hierover, maar daar kon ik niet op reageren om de 1 of andere reden en de laatste reply daarop was ook van september, dus ik zal t hier nog maar eens vragen:

Ik heb dus bij PC Megastore een Sapphire X800 Pro 256 mb besteld. Maar dezelfde dag nog kreeg ik een mailtje dat ze niet wisten wanneer ze em konden leveren omdat ie niet op voorraad was. Dus heeft iemand enig id hoelang dit kan duren? In de andere topic zag ik staan dat ze al een paar maanden zaten te wachten op die videokaart... Ik neem aan dat ondetussen de levertijden wat lager zijn geworden?

blaat

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik heb een Asus X800 XT PCI-E besteld en kreeg een levertijd van 5 weken te horen.
Op zich vind ik het geen ramp want ik moet (ok ok eigen keuze) nu alles nieuw kopen en dus heb ik nog even de tijd daarvoor.
Maar wil het wél voor de feestdagen in huis hebben.

Verwijderd

http://www.pczaak.nl/cata...1_24_195&products_id=1853

;)

dan hebje m morge nog asut meezit
heb deze kaart ook
(is een Build by ati)

• Pennywise81
Ik heb gehoord dat sapphire een beter merk is dan peak. Ik weet niet wat het verschil precies is eigenlijk, maar als sapphire beter is, wacht ik liever ff.

blaat

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 11:00

seninha

god's right foot

Kijk ff HIER :)

Nog 9 in voorraad.

EDIT: Oeps , je zocht de Pro , en dit is de XT 8)7 .

[ Voor 25% gewijzigd door seninha op 20-10-2004 12:56 ]

iRacing Profile Flickr

• s2sw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 11:27
De groothandels hebben de X800 ook niet op voorraad. Alleen de XT.

Verwijderd

Trendtek, Eindhoven kan ze leveren, heb daar zelf mijn X800 ViVo (@ XTPE) gekocht.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:32

Wildfire

Joy to the world!

http://www.eynstein.nl/Artikel.php?ID=3919 of http://www.eynstein.nl/Artikel.php?ID=4004

Die eerste is een Sapphire, staat niet bij dat ze op voorraad zijn maar bij Eynstein is het meestal geen voorraad = vermeld bij item.

Die Asus hebben ze zeker op voorraad (expliciet erbij vermeld :))

[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 20-10-2004 14:28 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

http://silverapp1.mycom.n...uctID=66018&productType=1

hier hebben ze hem ook:)
voor als die bij je in de buurt zit:P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 21:15 ]

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:29
Gewoon wat winkels afbellen.... Vast wel een die er 1 heeft kunnen bemachtigen.... ;)

Verwijderd

pro was naar wat ik hoorde toch redelijk leverbaar...
ik weet wel dat www.easy-com.nl een club 3d X800XT op voorraad heeft :)
ik heb mijn asus er ook vandaan :)

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-06 23:14
Als de mycom ze nog had had ik mijn x800 pro met kapotte fan allang omgeruild gekregen, nee je hoeft niet bij de mycom te zoeken. In plaats daarvan zit ik met een 9600 test kaart die om de haverklap mijn pc reboot als ik wat heftig met bf vietnam tekeer ga.

Verwijderd

Ik heb mijn 800Pro ook bij Easycom gehaald, die hebben er dacht ik nu nog diverse op voorraad (ook PCI-Express van Asus en Sapphire).

• Pennywise81
Niet dat ik jullie hulp niet op prijs stel of zo, maar de meeste videokaarten waar jullie t over hebben zijn allemaal een stuk duurder dan die ik op t oog had. Die ene van Eynstein (422 euro) zou misschien nog kunnen, maar ik vind t toch wel erg duur. Ik wou eigelijk al niet meer dan 400 euro dr aan besteden, maar kwam met de kaart die ik nu had besteld al op 406 euro of zo uit, dus... maar ik zie wel wa ik doe. Iig bedankt voor de hulp.

blaat

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Pennywise81 schreef op 25 oktober 2004 @ 01:20:
Niet dat ik jullie hulp niet op prijs stel of zo, maar de meeste videokaarten waar jullie t over hebben zijn allemaal een stuk duurder dan die ik op t oog had. Die ene van Eynstein (422 euro) zou misschien nog kunnen, maar ik vind t toch wel erg duur. Ik wou eigelijk al niet meer dan 400 euro dr aan besteden, maar kwam met de kaart die ik nu had besteld al op 406 euro of zo uit, dus... maar ik zie wel wa ik doe. Iig bedankt voor de hulp.
je zou er morgen even heen kunnen bellen/mailen :)
Pagina: 1