Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 21:46 . Reden: typo's ]
Daar kan ik zo even naar kijken maar alles tussen 166 en 181 klopt wel. Hoe kan dat dan, vraag ik me af.SHuisman schreef op 19 oktober 2004 @ 21:49:
waarschijnlijk staat iets op auto, zodat hij een ratio (fsb,mem) erin doet
Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup
Verwijderd
Misschien heb ik de verhouding wat verkeerd, maar zoiets moet het zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 22:31 ]
Verwijderd
Die CPU/FSB DRAM ratio moet dus op 1/1 6/6 oid staan.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 22:22 . Reden: Plaatje mocht niet direct gelinkt worden dus... ]
Die moet inderdaad op 6/6 komen te staan en dan klopt het weerVerwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 22:19:
kijk maar eens naar http://www.extremeoverclo...ards/ABIT_NF7_v2.0_4.html , het eerste plaatje.
Die CPU/FSB DRAM ratio moet dus op 1/1 6/6 oid staan.
Ik kan weer verder klokken.
Lorem