Dag tweakers 
Ik ben al een tijdje in het bezit van een Asus A7V333-X met een barton 2500+ processor. Er zit 256 mb 333mhz dane elec geheugen in en een asus geforce 2mx. De geforce 2 mx heeft altijd zonder problemen gewerkt op m'n andere bord (celly 1300@1600 liep ong 1x idn half jaar vast
) M'n nieuwe bord loopt om de haverklap vast, meer in 3d dan in 2d mode. Bijvoorbeeld bij de demo van DTM Race driver 2 werd het beeld (binnen 20 sec) zwart, na een flits, het geluid werd herhaald en de enige mogelijkheid was een reset. Bij andere spellen duurde het soms langer, en soms leek het wel of er niets aan de hand was. Als er activiteit is (HD of CPU) dan kan ik een zacht piepend geluid horen. De temperatuur is idle ong 45C en stressed bij hoge uitzondering 65C. Eerst dacht ik dat het aan m'n geforce2 lag, dat het niet samen werkt met m'n bord of iets dergelijks. Ik heb het geheugen uitgebreid getest ed. en daar is niets mis mee. Bios is laatste rev 1004. Heb alle mogelijke opties geprobeerd aan en uit te zetten maar niets heeft effect, behalve laatst de processorfreq.. Ipv 1833(nooit oc) had ik 'm eens op 14nogwat gezet en ja hoor
geen vastlopers meer. Weet iemand waar dit aan ligt.. moet ik mn cpu terugsturen naar AMD?
Groet, Niels
Ik ben al een tijdje in het bezit van een Asus A7V333-X met een barton 2500+ processor. Er zit 256 mb 333mhz dane elec geheugen in en een asus geforce 2mx. De geforce 2 mx heeft altijd zonder problemen gewerkt op m'n andere bord (celly 1300@1600 liep ong 1x idn half jaar vast
Groet, Niels