Toon posts:

div. dvd's -> 1 dvd + voor iedere film een intro scherm (bmp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik moet van diverse dvd's (niet al te grote filmpjes) 1 dvd maken.
Maar voor iedere film moet ik een introductiescherm plaatsen (met titel en foto) die dan een paar seconde blijft staan. Hierna begint de betreffende film.
Alles moet automatisch doorlopen.

Wie weet welk programma ik hiervoor het beste kan gebruiken?

Met het programma DVD2One is het wel gelukt om de diverse dvd's achter elkaar te plaatsen en er zo 1 dvd van te maken. Maar het toevoegen van een introductie scherm is hier niet mogelijk (volgens mij).

Ik hoop dat er iemand is die me op weg kan helpen.
Alvast bedankt en groetjes,
Simone

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-02 20:10

Elektronicanet

Leds do it!

Ik heb exact wat je bedoelt, even zoeken hoe het heet :)

//Edit:
Het heet dus DVD Picture show (http://www.download.com/U...3000-2189_4-10319586.html), het is eigenlijk bedoeld om een slideshow van digitale foto's om te zetten naar DVD, maar als ik me niet vergis kun je ook gewoon een film toevoegen ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Elektronicanet op 19-10-2004 21:19 ]

Nederlander in België

Verwijderd

Ik denk dat ze (neem ik aan) bedoelt een menu voorin de film en dan aanklikken welke film je wilt, Zodat je gelijk de film hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 21:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Bedankt voor de reacties zover en voor de tip voor het programma DVD pictureshow. Ik ben het nu aan het downloaden.

Ik bedoel niet een scherm waar men zelf iets kan aanklikken maar gewoon een introductie scherm (bmp) welke als introductie dient voor het fimpje dat volgt.
Als een filmpje is afgelopen komt automatisch het volgende intro scherm van het volgende filmpje.

Ik ben nu aan het stoeien met DVD Lab Pro. Het lijkt er wel op dat ik hier zoiets in kan maken. Ik kan in ieder geval DVD's inlezen.. en schermen toevoegen. Nu nog wat meer wijs worden in het programma.

Ik sta nog wel open voor suggesties hoor!

groetjes,
Simone

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 21:23:
Ik denk dat ze (neem ik aan) bedoelt een menu voorin de film en dan aanklikken welke film je wilt, Zodat je gelijk de film hebt.
Misschien dat iemand mijn probleempje weet?

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
DVDMaestro is daarvoor een echte aanrader!!! Daarmee kan je alles wat op DVD komt "programmeren"....

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

Pagina: 1