[RedHat] na nieuwe install wil MSN niet meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 12:56
Ik heb vandeweek de hardware in mn server een update gegeven, en daarom Redhat ook maar even opnieuw geinstalleerd. Alles goed en wel, ik kan weer prima internetten maar heb 1 irritant probleempje. MSN op een van mn Windows XP clients wil maar niet blijven draaien, elke keer knalt de verbinding eruit en meld het ding zich opnieuw aan, waardoor ik dus ook weer op online kom te staan. Dit probleem had ik voor de installatie niet, dus heb ik vanzelf het idee dat het daaraan ligt.

Voor zover ik me kan herinneren heb ik echt niks anders gedaan dan de vorige keer, en internet werkt wel prima (downloads blijven ook gewoon doorlopen). Wat zie ik over het hoofd om ook MSN weer fijn te laten werken? Om internet te delen gebruik ik trouwens dat standaard firewall masquerading scriptje dat je overal tegenkomt. Help!

Verwijderd

Zou het niet kunnen dat MSN gewoon weer kuren heeft?

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 12:56
Op school heb ik er helemaal geen last van, wat zou kunnen betekenen dat het aan de provider ligt, maar dan nog is het wel erg toevallig dat het samen gaat met een re-install.

Verwijderd

[rml][ msn] krijg error bij opstarten[/rml]

Hier wellicht wat extra info erover. (doorscrollen naar beneden, begin is bagger :P)

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mjah, daar staat inderdaad wel ongeveer waar het op slaat. Ik en een aantal mensen met gewoon hardwarematige routers hebben het probleem ook al een paar dagen, dus deze kan nu wel dicht neem ik aan?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.