Ik heb vandeweek de hardware in mn server een update gegeven, en daarom Redhat ook maar even opnieuw geinstalleerd. Alles goed en wel, ik kan weer prima internetten maar heb 1 irritant probleempje. MSN op een van mn Windows XP clients wil maar niet blijven draaien, elke keer knalt de verbinding eruit en meld het ding zich opnieuw aan, waardoor ik dus ook weer op online kom te staan. Dit probleem had ik voor de installatie niet, dus heb ik vanzelf het idee dat het daaraan ligt.
Voor zover ik me kan herinneren heb ik echt niks anders gedaan dan de vorige keer, en internet werkt wel prima (downloads blijven ook gewoon doorlopen). Wat zie ik over het hoofd om ook MSN weer fijn te laten werken? Om internet te delen gebruik ik trouwens dat standaard firewall masquerading scriptje dat je overal tegenkomt. Help!
Voor zover ik me kan herinneren heb ik echt niks anders gedaan dan de vorige keer, en internet werkt wel prima (downloads blijven ook gewoon doorlopen). Wat zie ik over het hoofd om ook MSN weer fijn te laten werken? Om internet te delen gebruik ik trouwens dat standaard firewall masquerading scriptje dat je overal tegenkomt. Help!