Ik herinner me dat er hier een hele poos geleden een flinke discussie is geweest over Friaco/NetSource.
Mensen kregen rekeningen thuisgestuurd over bedragen en periodes die ze zelf niet gemaakt hadden. Waaronder ik dus.
Destijds heb ik een hartig woordje gesproken met de zogenaamde helpdesk daarzo waar ik om een specificatie vroeg van die periode die ik zou moeten betalen. Meneer aan de telefoon had echter "geen toegang tot het klantenbestand" wtf?
Ik heb destijds niet betaald (ook op aanraden van de consumentenbond).
(Ik zou toen een bedrag moeten betalen over een periode dat ik geen lid meer was... per december was ik ermee gestopt en ik kreeg een rekening van april dat jaar erna)
Nu, kom ik thuis van mn werk, ligt er een brief van Atlantic Telecom in de brievenbus. Atlantic Telecom????
Na het openen kom ik aan bij de vollgende brief:
En dan nog een stukje over superlage prijzen
(yea right!)
Gek genoeg is er nu opeens WEL een specificatie. En dat over een periode dat ik geen lid meer was? Doen ze goed
Naast de bijgesloten specificatie is er natuurlijk nog de rekening, die zal automatisch worden afgeschreven en dat is dus inmiddels gebeurt.
Morgen ga ik die lui eens flink aan de tand voelen, en bij de bank langs om dat geld mooi terug te halen.
(mogen ze dat eigenlijk wel, zomaar geld van je rekening afschrijven terwijl je al 2 jaar geen lid meer bent en je ze dus NIET meer machtigd daartoe??)
Zijn er meer die hetzelfde probleem hebben als ik?
Mensen kregen rekeningen thuisgestuurd over bedragen en periodes die ze zelf niet gemaakt hadden. Waaronder ik dus.
Destijds heb ik een hartig woordje gesproken met de zogenaamde helpdesk daarzo waar ik om een specificatie vroeg van die periode die ik zou moeten betalen. Meneer aan de telefoon had echter "geen toegang tot het klantenbestand" wtf?
Ik heb destijds niet betaald (ook op aanraden van de consumentenbond).
(Ik zou toen een bedrag moeten betalen over een periode dat ik geen lid meer was... per december was ik ermee gestopt en ik kreeg een rekening van april dat jaar erna)
Nu, kom ik thuis van mn werk, ligt er een brief van Atlantic Telecom in de brievenbus. Atlantic Telecom????
Na het openen kom ik aan bij de vollgende brief:
Na een leuke, slijmerige inleiding komt dan het slechte nieuwsGeachte heer, mevrouw,
Misschien weet u het nog niet, maar NetSource BelTegoed heet per 1 april 2004 Atlantic Telecom. Wij hebben wederom in de afgelopen maanden onze tarieven in prijs verlaagd. Op bellen binnen de regio krijgt u altijd 10% korting. Op bellen buiten de regio krijgt u altijd 20% korting. Dus reden te meer om weer met Atlantic Telecom te gaan bellen.
Dan volgt er nog een stukje over een aanbiedingTevens treft u nog een rekening aan die wij, na eerste eindafrekening, vergeten zijn u toe te sturen. Hiervoor bieden wij onze excuses aan. Betaling van deze rekening zal geheel automatisch plaatsvinden.
En dan nog een stukje over superlage prijzen
Gek genoeg is er nu opeens WEL een specificatie. En dat over een periode dat ik geen lid meer was? Doen ze goed
Naast de bijgesloten specificatie is er natuurlijk nog de rekening, die zal automatisch worden afgeschreven en dat is dus inmiddels gebeurt.
Morgen ga ik die lui eens flink aan de tand voelen, en bij de bank langs om dat geld mooi terug te halen.
(mogen ze dat eigenlijk wel, zomaar geld van je rekening afschrijven terwijl je al 2 jaar geen lid meer bent en je ze dus NIET meer machtigd daartoe??)
Zijn er meer die hetzelfde probleem hebben als ik?