ik wil dus 2 voedingen in mijn kastje zetten, maar ik weet niet waar ik ze moet hangen ..... heeft iemand enig idee...???
gewoon boven mekaar, ik hoop dat je een fulltower hebt...
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
met twee voedingen heb je zeker een full tower
In een bigtower zie je vaak ruimte boven de andere bestaande voeding. Zaag desnoods de gat eruit zodat de achterkant van voeding erdoorheen kan. Is niet echt moeilijk. Je kunt de als voorbeeld die van bestaande gat onder nemen. 
Moet kunnen.
Moet kunnen.
Verwijderd
Er loopt al zo`n topic. Maar het is niet zo lastig, heb al tijden 2e voeding in m`n hq08. heb em onder een switch gezet, en zo kunnen dus alle (eventueel aanwezige fans) gemakkelijks uitgezet worden.
Gebruik die voeding op dit moment niet, en wellicht gaat ie eruit om plaats te maken voor een in-case waterkoeling project?
dan zet ik em wel beneden onderin de kast oid. In m`n oude kast had ik al een contactje met 220V liggen voor 2x 220V fans.
Maar goed, genoeg goede herinneringen, het is niet zo lastig. ff goed kijken waar je ruimte kunt maken.
Gebruik die voeding op dit moment niet, en wellicht gaat ie eruit om plaats te maken voor een in-case waterkoeling project?
dan zet ik em wel beneden onderin de kast oid. In m`n oude kast had ik al een contactje met 220V liggen voor 2x 220V fans.
Maar goed, genoeg goede herinneringen, het is niet zo lastig. ff goed kijken waar je ruimte kunt maken.
Pagina: 1