[DualScreens] 2x Beamers 1 DVD speler

Pagina: 1
Acties:

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:05
Hi,

Ik heb al in de GoT database gekeken maar geen resultaat.

Wat ik heb een Matrox kaart dual vga uit. Met op beiden uitgangen een beamer.
Deze moeten straks STRAK langs elkaar projecteren, nu krijg ik het echter niet voor elkaar om de ene DVD bron op het scherm te krijgen dus zeg maar de ene helft van de film of powerpoint presentatie op beamer_1 en de andere helft op beamer_2

Ik heb al bsplayer geprobeerd en dergelijke, geen resultaat, ja alleen handmatig uittrekken maar dat wil ik dus niet het moet zo starten.

Verwijderd

de twee beamers die ik heb hebben allebij een extra monitor uitgang om een tweede monitor aan te sluiten. ik neem aan dat die van jouw dat niet hebben?

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:05
jawel dat hebben ze wel je praat over beamers van 10.000 lumen :P

maar dat bedoel ik nie, het beeld moet gesplits worden over 2 schermen, en in het midden gaan we blenden.

Verwijderd

ik had het verkeerd gelezen, ik ben bang dat het niet gaat lukken, de Matrox kaart kan maar op 1 monitor hardware dvd decoderen (bij mij alleen op de monitor waar ik het icoontje dubbelklik)

misschien met een software dvd in een venster, en dat dan lang rekken.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 11:09

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

op avsforum.com heb ik wel eens iets gelezen over zo'n soort opstelling, maar daar werd dacht ik speciale hardware voor gebruikt.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Sjeng
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Met Matrox PowerDesk is het mogelijk om een optie aan te zetten welke applicaties over beide heads van je videokaart maximaliseert.
De optie heet: "Maximize windows across all displays" en deze vindt je onder de "Multi display controls..." van PowerDesk.

Aan deze optie heb je niets als het programma waar het omgaat een overlay creeert. De meeste mediaplayers maken hier gebruik van. Ook DVDMax van matrox zelf is hierop gebaseerd. Wat betreft DVD's moet je misschien eens een kijkje nemen bij mediaplayer classic of andere spelers waar je meer vrijheden hebt wat betreft codecs, filters etc.

[ Voor 18% gewijzigd door Sjeng op 19-10-2004 18:43 ]

Pagina: 1