Pricewatch legen i.v.m. BTW?

Pagina: 1
Acties:

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-01 20:11
Hoi,

Ik weet niet waar anders dit te posten, maar is het een goed idee om de pricewatch te legen ivm de BTW wijziging? Per 1-1- veranderen er volgens mij veel prijzen. En er staan dan veel foute prijzen in en dubbele producten.

* metalant heeft er een heleboel prijzen in gezet van o.a. Alternate, die nu allemaal fout zijn.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Kun je beter in "Lieve adjes" posten.

de betaler vervuilt

Verwijderd

waarom? Femme kan beter ff iets maken waardoor de huidige prijs wordt veranderd:
$prijs = $huidigeprijs / 1.175 * 1.19

Dit staat overigens al op de korte termijn todo lijst van Femme:
Pricewatch: BTW tarief 17,5% naar 19% per 1 januari 2001

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Op zondag 31 december 2000 18:46 schreef RobinVR het volgende:
waarom? Femme kan beter ff iets maken waardoor de huidige prijs wordt veranderd:
$prijs = $huidigeprijs / 1.175 * 1.19

Dit staat overigens al op de korte termijn todo lijst van Femme:
[..]
Maar niet alle bedrijven zullen exact die 19% doorberekenen, veel prijzen zullen afgerond worden ed.

Het lijkt mij inderdaad beter de complete pricewatch te legen. Tenminste de prijzen er uit gooien. De producten gewoon laten staan zodat het gewoon ingevuld kan worden met de nieuwe prijzen.

Ik kom de laatste tijd niet veel in de pricewatch (heb een heerlijk systeem momenteel :)) maar ik zag dat er eerst veel dezelfde producten onder lichtelijk andere namen vermeld stonden. Als dit nog steeds het geval is, lijkt het mij een goed idee deze gelijk aan te passen, en bij alle producten een goede benaming neer te zetten. Hier doel ik ook op consequentie, zoals:

- Matrox G400 32MB DH
- Matrox G450 Dual Head
(voorbeeld van inconsequentie)

(nogmaals, misschien is dit inmiddels allemaal aangepast, dan kun je bovenstaande info als niet gegeven beschouwen :))

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Als je zoiets tegenkomt, mag je het wel ff aan het pricewatch meldpunt doorgeven, vaak is dat sneller dan niets doen ;)

en het meldpunt wordt zeker in gekeken, dus dan wordt er ook iets mee gedaan..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-01 20:11
Ik zie dat deze thread netjes is overgezet naar lieve Adjes, daarvoor mijn dank.

De inconsequenties meld ik regelmatig, en Kees doet goed z'n best, want ze worden vrij snel opgelost.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:28

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De prijzen worden gewoon omgerekend naar het nieuwe tarief. Fouten worden later wel rechtgebreid. Alle prijzen weggooien is waanzin, tenzij Metalant en Obi natuurlijk bereid zijn om 7500 prijzen opnieuw in te voeren.

Produktnamen worden continu gecheckt, alleen is dat lastig als er meer dan 3000 zijn.
Pagina: 1