Toon posts:

p2b celeron upgrade naar p III fcpga

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hiervoor heb ik een converter van slot 1 naar socket-370 nodig.
Is dat goed of kan ik beter nog een slot 1 processor aanschafen. Ben op zoek naar 600mhz

Verwijderd

Een 600 kun je ook krijgen in Slot 1 dan moet het wel een gewone 600 zijn en geen E/EB

Groeten Freggle_01

:Z

• CornelisJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb goede ervaringen met een converter card. Ik draai nu een Celeron 566 op 850MHz (8.5 * 100) op een AOpen AX6BC slot-1 mobo. Dit lukt me dankzij de converter card, waarmee ik een iets hoger voltage voor de CPU kan instellen.
Ik heb zelf een Abit Slotket III, maar er zijn ook goede converters van o.a. MSI en Asus.

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Ik heb zelf ook zo'n converter en heb pas geleerd dat het kwa snelheid helemaal niets uitmaakt dus daar hoef je het niet voor te laten. Ik heb wel geleerd dat als je geheugen op een lullige plek zit dus vlak naast je cpu dat dan je cooler niet te groot kan zijn bij slot1 want dan zit je geheugen in de weg
bij mij past het NET !
ik heb een P3C-S met Rimm geheugen en dat gaat net. heb ongeveer een halve cm speling tussen top van cooler en geheugen.

let dus goed op hoeveel ruimte je nodig hebt
vooral bij overklokken heb je grotere en betere cooler nodig om al die hitte weg te blazen.
ik heb een spire cooler go
lden ORB staat er op
www.spire.nl

groetjes
Doei