Beste medetweakers, ik zit met het volgende. Mijn ouders willen een digitale schotel aanschaffen, zodat ze Ned1/2/3,RTL4 etc etc kunnen ontvangen, en zijn op zoek naar de goedkoopst mogelijke oplossing hiervoor. Nu had mijn pa in duitsland diverse setjes (schotel+ontvanger) gezien, die veel goedkopen waren dan in nederland. De volgende dingen vragen we ons nog af:
- kunnen we gewoon een goedkope schotel en ontvanger in duitsland kopen, en daar hier in nederland de nederlandse zenders op ontvangen?
- moeten we dan een abonnement nemen op canaldigital ofzo?
- hebben we wat apparatuur betreft genoeg aan een schotel en een ontvanger, of moeten er ook nog decoders bij ofzo?
- heeft iemand van jullie ervaringen met het kopen van deze apparatuur in duitsland?
- kunnen we gewoon een goedkope schotel en ontvanger in duitsland kopen, en daar hier in nederland de nederlandse zenders op ontvangen?
- moeten we dan een abonnement nemen op canaldigital ofzo?
- hebben we wat apparatuur betreft genoeg aan een schotel en een ontvanger, of moeten er ook nog decoders bij ofzo?
- heeft iemand van jullie ervaringen met het kopen van deze apparatuur in duitsland?
Catch a smile out there!