Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Smartie LCD en Prescott

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien heb ik ergens iets gemist maar bij mij snapt Smartie LCD niet dat ik een Prescott processor heb. Het lukt hem in ieder geval niet om kloksnelheid en andere processorgegevens uit te lezen.

Hebben meer mensen deze ervaring en is heeft iemand daar een oplossing voor?

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
ik heb geen idee waar het aan ligt, maar volgens mij is dit een software probleem..?

move 2 SA..?

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:44

Exigence

dnkroz

Welke versie gebruik je? De nieuwste? En heb je Smartie al eens opnieuw geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Voor zo ver ik weet is het de nieuwste versie. 5.2 geloof ik. Ik kan op het moment de Smartie homepage niet terug vinden. Maar de laatste versie stamt bij mijn weten uit 2003? Snapt dit progje HT processoren wel?

Memory usage etc. geeft hij wel aan. Maar proc usage en klok weer niet :(

O, opnieuw installeren? Eer valt niet veel aan te installeren toch? Uitpakken, opstarten klaar. Maar ik zal het nog eens proberen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 10:22 ]

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
Dan voer je het toch als tekst in, dan weet je zeker dat het goed is....

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:31
smartie haalt zijn data ook uit het windows register ofzo. Dus je moet het probleem bij je windows zoeken, denk ik zelf

Verwijderd

Topicstarter
Registry? Hoe kan hij nu CPU utilisation uit de registry halen?

Volgens mij staat daar ook niet je CPU speed in. Maar daar kan ik me in vergissen.

Maar niemand heeft vergelijkbare ervaringen met Smartie en een Prescott? Dan weet ik in iedere geval of ik iets mis doe of dat het echt aan Smartie ligt.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:31
Ik weet het al :) hij kan hardwarematig de cpuid en stepping en nog wat codes uitlezen uit de cpu. Alleen zijn de codes van de Prescott nog niet in het programma ingevoerd en worden derhalve niet herkend.

mail de maker, BasieP, anders even. Als jij het belangrijk vindt that is
Pagina: 1