Toon posts:

Tv beelden capturen met adobe premiere 6.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste premiere-gebruikers,

Alles wat ik tegenwoordig capture gaat vanaf dv-tapes, maar nu wil ik een een dvd inladen. Deze dacht ik analoog (ik heb een tv met dvd speler) in te laden maar het lukt me niet.

Bij movie capture zet ik device control op none en bij de capture settings zet ik bij video input Composite.

Waarom lukt het me niet, in het verre verleden (toen ik beelden van mijn vhs capture'de) lukte dit wel.

Ik gebruik een pinnacle DV500 (bluebox).

Help alsjeblieft.

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Heeft de DVD toevallig een Macrovision beveiliging?!? Dan gaat het niet lukken voor zover ik weet... Je capturekaart laat Macrovision signaal niet door i.v.m. kopieerbeveiliging...
Als je de film ook niet kan opnemen met een videorecorder, dan is het 100% zeker een kopieerbeveiliging...

[ Voor 24% gewijzigd door haggard op 19-10-2004 16:01 ]

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-08 11:32
haggard schreef op 19 oktober 2004 @ 16:00:
Heeft de DVD toevallig een Macrovision beveiliging?!? Dan gaat het niet lukken voor zover ik weet... Je capturekaart laat Macrovision signaal niet door i.v.m. kopieerbeveiliging...
Als je de film ook niet kan opnemen met een videorecorder, dan is het 100% zeker een kopieerbeveiliging...
De DV500 trekt zich volgens mij niets aan van MacroVision.