Norton Antispam kopen, of met berichtregels instellen dat als het bericht niet van een bekende afzender komt, het verplaatst wordt naar een apparte map.
Die je op zijn beurt appart kunt verwijderen.
Met berichtregels kun je dus al je bekende afzenders instellen, en als dat teveel werk is zijn er programma's voor die dit voor je doen (zoals Norton Antispam).
Oh ja, berichtregels vind je (in outlook express engels):
Tools -> Message Rules -> Mail
dat zal in het nederlands iets zijn als:
Opties -> Berichtregels -> E-Mail
Die je op zijn beurt appart kunt verwijderen.
Met berichtregels kun je dus al je bekende afzenders instellen, en als dat teveel werk is zijn er programma's voor die dit voor je doen (zoals Norton Antispam).
Oh ja, berichtregels vind je (in outlook express engels):
Tools -> Message Rules -> Mail
dat zal in het nederlands iets zijn als:
Opties -> Berichtregels -> E-Mail
[ Voor 24% gewijzigd door P-ter op 19-10-2004 14:53 ]
...anders probeer je voortaan eerst zelf eens wat uit te zoeken. Met Google en/of de search van GoT lijkt me hier genoeg over te vinden...
[ Voor 21% gewijzigd door G33rt op 19-10-2004 15:16 ]
Rail Away!
Dit is een wel erg banale topicstart. GoT is geen helpdesk, we verwachten enige iniatief in je startpost. Aangezien ik dat totaal niet zie, gaat dit dicht. Open in het vervolg je topic ook in het goede forum. Windows Operating Systems gaat over Windows, softwarevragen horen in Software Algemeen. Omdat je echter totaal geen inzet toont of laat zien dat je gezocht hebt doe ik dit topic dicht
Dit topic is gesloten.
![]()