Ik moet gegevens van een Oracle8 database overzetten naar een MySQL database. Dit zal moeten gebeuren door de gegeven van de Oracle database in een tekstfile te zetten en deze tekstfile inlezen in de MySQL database.
Op dit moment kan ik de gegevens van de Oracle8 database uitlezen en in een tekstfile zetten via:
Nu worden alle gegevens rechtstreeks achter elkaar in de tekstfile geplaatst gescheiden door een ','. Of als ik er '/n' van maak gescheiden door een regel.
Maar ik wil dat alle gegevens per record op 1 regel geschreven worden waarna een nieuwe regel begonnen wordt voor een andere record. Dit om het inlezen voor de MySQL database simpel te maken.
Ik krijg dit dus niet voor elkaar op dit moment
Op dit moment kan ik de gegevens van de Oracle8 database uitlezen en in een tekstfile zetten via:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <? $fp = fopen( "data_reservations.txt", "w+") //File opening for storing databaseresults or die("File could not be opened"); $queryData = "SELECT * FROM RESERVATION"; $result = mysql_query ($queryData); if(mysql_num_rows($result) == 0){ echo "No records found"; } else { for ($i = 0; $i < mysql_num_rows($result); $i++){ $row_array = mysql_fetch_row($result); for ($j = 0; $j < mysql_num_fields($result); $j++){ $writeresult = "$row_array[$j], "; //After each fetch put a new line in fwrite( $fp, $writeresult ); //Write each row to file } } } mysql_free_result($result); fclose( $fp ); ?> |
Nu worden alle gegevens rechtstreeks achter elkaar in de tekstfile geplaatst gescheiden door een ','. Of als ik er '/n' van maak gescheiden door een regel.
Maar ik wil dat alle gegevens per record op 1 regel geschreven worden waarna een nieuwe regel begonnen wordt voor een andere record. Dit om het inlezen voor de MySQL database simpel te maken.
Ik krijg dit dus niet voor elkaar op dit moment