stiekum toch ???

Pagina: 1
Acties:

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10-2025
Nu GoT eindelijk databasedriven is kunen jullie vast wel snel&simpel m'n username aanpassen he?
Ja, dat klopt. We doen dat echter niet. Je nickname is het enige waar mensen je echt aan kunnen herkennen, als je die verandert zal dat alleen voor verwarring zorgen. Je nickname kan je dus niet (laten) wijzigen.
Ik ben hier nu al twee of drie keer tegenaangelopen. Ik gebruik al een jaartje of wat HELLdesker als mijn nick. Ook op Tweakers, FOK! en GoT. In mijn aktieve UT periode stond er nog wat voor. Maar iedere keer als ik het wil aanpassen zijn dus alle gegevens kwijt. Waarom er nu bijvoorbeeld bij Tweakers wel HELLdesker en op GoT Helldesker staat is mijzelf nog steeds een raadsel. ( JAHA ik heb het zelf gedaan, maar ik kan het ook niet meer aanpassen. )
Is hier een oplossing voor ???
Als ik het zelf probeer aan te passen krijg ik deze melding ; "De Username die je hebt opgegeven is reeds in gebruik. Ga terug en vul een andere in." Het enige wat ik dus aangepast wil hebben is dat er 3 hoofdletters bijkomen.. HELLdesker ipv Helldesker.

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10-2025
Is niet echt een antwoord wel ???