Nadat om zeer mysterieuze redenen mijn geforce 4 ti 4400 er na 2 jaar trouwe dienst mee ophield, was ik genoodzaakt om een hele goedkope videokaart te kopen, de fx 5200.
Mijn probleem is nu iig, onder directx 9 doet hij de raarste dingen, en zelfs spellen als tony hawk 3 draaien niet meer (goed). Het lijkt haast alsof hij niet compatible is met direct x 9, maar ik weet zeker dat dat wel zo is. Ik heb em getest onder direct x 8, geen probleem. Heeft er iemand hetzelfde probleem, of weet er iemand een oplossing?
Specs:
Athlon XP 2200+ (@ 2 ghz)
Gigabyte 7 VAXP-A ultra
512 MB Kingston DDR (pc2700)
Abit Siluro FX 5200
Een of andere no name je-moeder 400W voeding
Maxtor diamondmax 9 80 gb / 8mb
...
Verder niet veel boeiends..
Graag geen antwoorden in de trend van: "het ligt aan je voeding, of zet je drivers er nog eens op"
Ik ben een slimme jongen
daar had ik al aan gedacht, graag alleen nuttige tips...
Mijn probleem is nu iig, onder directx 9 doet hij de raarste dingen, en zelfs spellen als tony hawk 3 draaien niet meer (goed). Het lijkt haast alsof hij niet compatible is met direct x 9, maar ik weet zeker dat dat wel zo is. Ik heb em getest onder direct x 8, geen probleem. Heeft er iemand hetzelfde probleem, of weet er iemand een oplossing?
Specs:
Athlon XP 2200+ (@ 2 ghz)
Gigabyte 7 VAXP-A ultra
512 MB Kingston DDR (pc2700)
Abit Siluro FX 5200
Een of andere no name je-moeder 400W voeding
Maxtor diamondmax 9 80 gb / 8mb
...
Verder niet veel boeiends..
Graag geen antwoorden in de trend van: "het ligt aan je voeding, of zet je drivers er nog eens op"
Ik ben een slimme jongen